glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

O eftet besöket på ambassaden då va det o ändra planerna helt för denna resa för vi fick intervju redan den 2 januari
c671dae8a91a94e25185e35c0a9557a6.jpg
1a0c785d51deda30b2bd5fa68b3d8432.jpg
09fbb9e20e10c47a38988f165c34bf07.jpg
7615e847a9f61d0d95049af16affe4c5.jpg
e47f3bd9209bb7d35f1b77b3aee0d405.jpg
8c738de2bff2dc9fac75cce098f7499a.jpg
5845624b0167f30bc909c850e27600b5.jpg
92eeab4a7e1957ac55fe8c5e3657e611.jpg
73d2a540f09a2f703dfe7b06d7fcbf44.jpg

Fin bildtråd.
Ser betydligt varmare och trevligare ut än i Sverige.
Ser även att du bytt kvinna från sist jag var in här.
Jaja så kan det bli och vara.
:wai:

"glimten66 " sa:
Lutar åt sheraton i eftermiddag

Gött kanske man med skulle ta sig dit innan man drar till stora staden i Norr dom Bloody mary där är inte äckliga tack för det tipset.
Har redan hemlängtan innan jag lämnat huset nu.

"Jonas " sa:
Gött kanske man med skulle ta sig dit innan man drar till stora staden i Norr dom Bloody mary där är inte äckliga tack för det tipset.
Har redan hemlängtan innan jag lämnat huset nu.
Ja dom e riktigt fina dom.
tror vi drar dit runt 17 tiden

Välkända vyer där, Micke. Dom har tydligen lite att göra på ambassaden eftersom ni fick intervjutid så snabbt. Lycka till med allt nu, hoppas att resten av handläggningen går snabbare än väntat också. :)

Ja man kan ju alltid drömma men men.hoppas gör.man ju

Kunde ju tagit.hem na på turist igen men som sagt då får.dombju inte plugga eller göra nåt.
Så vi är.överens att detta e.det bästa sen har honbju jobbet kvar här.nere där.hon jobba förut o även hjälpt.till nu några kvällar

"glimten66 " sa:
Ja man kan ju alltid drömma men men.hoppas gör.man ju

Kunde ju tagit.hem na på turist igen men som sagt då får.dombju inte plugga eller göra nåt.
Så vi är.överens att detta e.det bästa sen har honbju jobbet kvar här.nere där.hon jobba förut o även hjälpt.till nu några kvällar

Grattis !
Hoppas det går snabbt nu, så ni ses snart igen.
Sätt henne sedan på SFI, men kom ihåg att dom tidiga lektionerna har bästa lärarna, samt att Thaimaffian inte är då, för då sover dom, även alla dom andra,som alltid förstör alla lektioner med.

Frugan har lagt av med SFI nu igen. Hon tröttnade på dom saboterade lektionerna och det var ingalunda thai som stod för detta. Hennes beslut och jag säger inte emot, hon pratar flytande svenska nu.

"Långeman " sa:
Grattis !
Hoppas det går snabbt nu, så ni ses snart igen.
Sätt henne sedan på SFI, men kom ihåg att dom tidiga lektionerna har bästa lärarna, samt att Thaimaffian inte är då, för då sover dom, även alla dom andra,som alltid förstör alla lektioner med.
Jag vet det då sover dom...

Ja vi får ju allti hoppas men som det ser ut nu me alla nya bidragstagare som kommer så hinner jag nog .ner en 3 ggr innan hon e här

Kul att ni fick tid för intervju så pass tidigt. Ligg på att de tar beslut snabbt. Om de ska intervjua/prata med dig också så ligg på, de kan rekommendera beslutet från ambassaden och kan få ett UT snabbt. Om jag förstår det rätt har hon inga barn och alla papper ok, och är dina papper ok så finns det ju inte mycket att utreda ...

Sen tycker även jag att du ska ge henne möjligheten till SFI på morgon, det är bra och så låt hon integreras och inte bara thaivänner.

Ha det nu fortsatt gott, och glöm inte ta hand om Jonas innan han ska ut och jobba nu när han kommer upp till BKK. ;)

I Bangkok kan han inte ta hand om mig för han är redan tillbaks i the city. Men vi fick en middag och jag sitter där någonstans i bakgrunden när han tar fotot på solnedgången.

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp