Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Fin bildtråd.
Ser betydligt varmare och trevligare ut än i Sverige.
Ser även att du bytt kvinna från sist jag var in här.
Jaja så kan det bli och vara.
Gött kanske man med skulle ta sig dit innan man drar till stora staden i Norr dom Bloody mary där är inte äckliga tack för det tipset.
Har redan hemlängtan innan jag lämnat huset nu.
Gött kanske man med skulle ta sig dit innan man drar till stora staden i Norr dom Bloody mary där är inte äckliga tack för det tipset.
Har redan hemlängtan innan jag lämnat huset nu.
Välkända vyer där, Micke. Dom har tydligen lite att göra på ambassaden eftersom ni fick intervjutid så snabbt. Lycka till med allt nu, hoppas att resten av handläggningen går snabbare än väntat också.
Ja man kan ju alltid drömma men men.hoppas gör.man ju
Kunde ju tagit.hem na på turist igen men som sagt då får.dombju inte plugga eller göra nåt.
Så vi är.överens att detta e.det bästa sen har honbju jobbet kvar här.nere där.hon jobba förut o även hjälpt.till nu några kvällar
Ja man kan ju alltid drömma men men.hoppas gör.man ju
Kunde ju tagit.hem na på turist igen men som sagt då får.dombju inte plugga eller göra nåt.
Så vi är.överens att detta e.det bästa sen har honbju jobbet kvar här.nere där.hon jobba förut o även hjälpt.till nu några kvällar
Grattis !
Hoppas det går snabbt nu, så ni ses snart igen.
Sätt henne sedan på SFI, men kom ihåg att dom tidiga lektionerna har bästa lärarna, samt att Thaimaffian inte är då, för då sover dom, även alla dom andra,som alltid förstör alla lektioner med.
Frugan har lagt av med SFI nu igen. Hon tröttnade på dom saboterade lektionerna och det var ingalunda thai som stod för detta. Hennes beslut och jag säger inte emot, hon pratar flytande svenska nu.
Grattis !
Hoppas det går snabbt nu, så ni ses snart igen.
Sätt henne sedan på SFI, men kom ihåg att dom tidiga lektionerna har bästa lärarna, samt att Thaimaffian inte är då, för då sover dom, även alla dom andra,som alltid förstör alla lektioner med.
Kul att ni fick tid för intervju så pass tidigt. Ligg på att de tar beslut snabbt. Om de ska intervjua/prata med dig också så ligg på, de kan rekommendera beslutet från ambassaden och kan få ett UT snabbt. Om jag förstår det rätt har hon inga barn och alla papper ok, och är dina papper ok så finns det ju inte mycket att utreda ...
Sen tycker även jag att du ska ge henne möjligheten till SFI på morgon, det är bra och så låt hon integreras och inte bara thaivänner.
Ha det nu fortsatt gott, och glöm inte ta hand om Jonas innan han ska ut och jobba nu när han kommer upp till BKK.
I Bangkok kan han inte ta hand om mig för han är redan tillbaks i the city. Men vi fick en middag och jag sitter där någonstans i bakgrunden när han tar fotot på solnedgången.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.