Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Ähh! Inget och bry sig om glimen66, själv tycker jag att när asiatiska tjejjerna får på sig glasögon så blir dom sexigare på nått uderligt sätt, kanske har fel, men hon ser bättre ut.. 5555
Ähh! Inget och bry sig om glimen66, själv tycker jag att när asiatiska tjejjerna får på sig glasögon så blir dom sexigare på nått uderligt sätt, kanske har fel, men hon ser bättre ut.. 5555
Jäklar! Vad arg hon såg ut att vara
De dom käkar där har frugan lurat i mig en gång, ped maak maak men gott!!
(tog lite längre tid för en kyckling som mig att få i mig maten, kompensera med massa Archa)
Jäklar! Vad arg hon såg ut att vara
De dom käkar där har frugan lurat i mig en gång, ped maak maak men gott!!
(tog lite längre tid för en kyckling som mig att få i mig maten, kompensera med massa Archa)
Det va lillasyrran va? Hon såg ut lite som om gubben just fått sig en omgång,,, 555
hur många systrar hade hon nu igen? Jag va ju dum o va på 2Lions o skulle lämna chokladen, men de va ju stängt igår, får göra ett nytt försök ikväll @glimten66
Det va lillasyrran va? Hon såg ut lite som om gubben just fått sig en omgång,,, 555
hur många systrar hade hon nu igen? Jag va ju dum o va på 2Lions o skulle lämna chokladen, men de va ju stängt igår, får göra ett nytt försök ikväll @glimten66
Ja det Va Jibb enda syrran håller.me om att hon såg skit sur ut :-D
Glömde ju o säga att dom har stängt på måndagar @krister
Hon kommer att bli jätte gla har inte sagt att du tae me dig hon tror att bosse ska ha med sig när han åker ner nästa månad
5555 @glimten66, ja det va ingen gla min när jag kom in på Jibbs jobb o pratade om den där killen ni sa hon vart ihop med... Den som satt i baren va nog hennes nya och att komma in o prata om hennes x va en djäkla tavla av mig 55555
Sedan fick hon lite kanom som vi hade me oss från Ayuthaya, och sedan sken hon upp som en sol o va såå trevlig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.