ja just det, kan meddela att för första gången i mitt liv, så tyckte jag att Som Tam såg schysst ut där på tallriken när Fru Glimt hade trängt sig in i köket och tillrätt den.
Hon la upp det på bordet och bara fan flög in i mig, och jag vet att jag tänkte alldeles innan det svartnade att jäklar nu måste jag bara ta en liten bit av eländet och verkligen smaka....
Tog min gaffel, det såg ju ut som en vanlig kallsalad men utan tomaterna och gurkan bara typ pizzasallad, och där var ingen äcklig naambaa heller på tallriken där det låg. Alltnog jag tog med gaffeln en bit Som tam, skyfflade in det i min mun, tog en tugga och det fräste till, och jag fullständigt tappade andan.... jag öppnade käften och fick ut eländet snabbt som en Skarpsill svänger runt hörnet.
Såg Glimtmannen sitta där och flina och lugnt tugga på en rejäl bit av samma sak. den killens smaklökar är fullständigt lika nerkörda som lamellerna på min gamla Volkswagen var.....
Så nu kan jag med övertygelse säga att jag aldrig i helsicke nån mer gång kommer att smaka på det eländet. och till Er som säger att det är gott, ni är för sjutton inte rikigt ordentligt skapade av vår herre tror jag!!!
;D ;D ;D