Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Ja det ser verkligen fint ut 66:an! Tack för bilderna och Gott Nytt År till dig och tanten. Njut av den tid du har kvar därnere i värmen och kläm ett par Leo (utan is) för mig också.
Tack allihopa Lovar att ja ska njuta ett par dar till här nere i morgon åker vi i från huset för denna gång o åker till syndernas stad för lite shopping i några dagar innan det e dax o lämna thailand för den här gången
Nu har tårarna slutat har tagit farväl till alla i byn.......
Gårdagen va en hit jag blev tvungen att gå upp på senen å sjunga en sång Legos utrustning hade inte hhälpt mig ett dugg dom ville ja skulle sjunga en sång på farang språk men då sa ja till gumman ja Sjunger Fon me Big ass han som hade musik utrstningen bara glozde när ja sa va ja skulle sjunga tyvär denna gång så va de bara thai text så ja fick sjinga ur mitt fulla minne
Men vilken hit de blev hae aldrig sett så många rhai vara tysta så länge när dom såg farang sjunga thai men sen kom jublet o alla sjöng me mig o va fasen ja tjänade en drygt 500 bath på min sång o ett antal lao kao
Nu sitter vi i minivan på väg mot syndernas stad för lite Go- Go o shopping ja e ju bara mäniska
Men en e de inte slut blir ett par dar i paradiset me go- go o stor bystade katoyer du vet ju att dom e dom ända som har rätt storlek utan att vi fyllt ut dom
Jag förstår att du har det bra i LOS, du och din fru har ett vackert hus och en vacker trädgård. Jag är glad att du har delat med dig av alla dina bilder.
Jag önskar dig och din familj en god fortsättning på 2012.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.