Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Glimten, försök komma på vad marknaden hette, annars hjälper det inte så mycket!
Rent generellt brukar det vara dåligt med mat som passar mig på marknader i Bkk. Jag har ju nästan samma smak som Jonas... 5555
Bakom Chatrium bkk riverside ligger en gata med bara Thairestauranger har inte ätit där själv men exfrun gick dit och sa att det var riktigt bra mat, men så är det ju en kärring som älskar allt vad isan mat heter så får ta rekomendationen med en nypa. Men var thaipriser inga faranger där ca. 60 baht.
Hungrig är bara förnamnet, alla dessa frukter är nog en av de saker jag saknar mest här hemma i Sverige. Mango, mangosteen och rambutan är ju drömmen tillsammans med lamjaj. Det kommer att bli frosseri i sommar efter tre års bortavaro, var så säker.
Jag gjorde en kalender när jag va nere i somras o hon va den som skulle va me i den med mig så efte4 det så blev man ju kär så vi har hållit kontakt hela tiden o när ja nu va nere i dec- jan.... så visste vi va det va vi ville därav skillsmässan me Ket min X fru men jag ville vara säker på att hon fick put här innan vi gjorde slut o jag vurmar varmt för henne fortfarande men kan väl säga att det hon visat nu så har jag aldrig sätt na förr..... finns nog inte nån som hatar mig så mycke som hon gör nu....
Det jag kommer att sakna mest av allt e faktiskt mitt hus eller rättare sagt hennes som jag byggde o trädgåden som e va underbar men von e värd det huste o trädgården hoppas bara hon inte förstör nåt ....
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.