glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Va ju en snabbis me nere i sep-okt o träffa den andra men på grund av skillsmässan har jag inte lagt ut nåt o skrivit så mycke om det än men nu har papprena kommit att vi e skilda så nu kan jag berätta hur var o när vet ju att några medlemmar e hennes kompisar gubbar

Har du fått genomfört Thailändsk skiljsmässa med eller bara i Sverige?
Får se om man är nere i Juli så vi får tagit ett gäng öl, om ja fortsätter det här skiftet kommer väl jag ner 19 Juni och är nere till 16 Juli tror jag det var men inte bestämt om vi skall ta en semester i Sverige eller ej.
Var planen först men nu trivs man så bra i fiskebyn så tror inte jag har lust att åka upp på semester i Sverige, utan håller mig nog hemma i byn och kanske drar till Sverige nästa år istället.

Än så länge bara skild i svedala blir att ta tag i den andra biten om ett par vecor när det lucnar sig lite på jobbet...

"glimten66 " sa:
Än så länge bara skild i svedala blir att ta tag i den andra biten om ett par vecor när det lucnar sig lite på jobbet...

Kan du lägga till mig så jag kan skicka meddelande på PM hade ett par frågor angående moppe?

"glimten66 " sa:
Jag gjorde en kalender när jag va nere i somras o hon va den som skulle va me i den med mig så efte4 det så blev man ju kär så vi har hållit kontakt hela tiden o när ja nu va nere i dec- jan.... så visste vi va det va vi ville därav skillsmässan me Ket min X fru men jag ville vara säker på att hon fick put här innan vi gjorde slut o jag vurmar varmt för henne fortfarande men kan väl säga att det hon visat nu så har jag aldrig sätt na förr..... finns nog inte nån som hatar mig så mycke som hon gör nu....

Det jag kommer att sakna mest av allt e faktiskt mitt hus eller rättare sagt hennes som jag byggde o trädgåden som e va underbar men von e värd det huste o trädgården hoppas bara hon inte förstör nåt ....

Aha, jag har ju sett några bilder från kalendern men kopplade inte samman att det var samma tjej.
Bor ditt x kvar i lägenheten nu så du har fått flytta?
Skilsmässa är aldrig roligt även om man skiljer sig som vänner, man sårar omvedvetet.
Lycka till nu med att allt ska bli bra.

Ibland måste man följa sina känslor, det fungerar säkert inte om man motarbetar dom i längden. Men det måste vara enormt jobbigt när man drabbas och måste bryta upp av en eller annan anledning.

Personligen har jag ingen erfarenhet av detta och hoppas innerligt att jag inte skall få någon heller, men man vet aldrig vad livet har i beredskap. Jag och min fru har varit tillsammans i fem år nu och känslorna är lika varma än, det bevisar inte minst vår nu ettårige son. Att följa sina innersta känslor mår man nog bäst av hur man än vänder och vrider på det.

Lycka till Micke med allt, hoppas att det reder ut sig även nere i LOS. :wai:

"Kycklingen " sa:
Aha, jag har ju sett några bilder från kalendern men kopplade inte samman att det var samma tjej.
Bor ditt x kvar i lägenheten nu så du har fått flytta?
Skilsmässa är aldrig roligt även om man skiljer sig som vänner, man sårar omvedvetet.
Lycka till nu med att allt ska bli bra.

Nej jag bor kvar hon flyttade ut till nån kompis har inte haft någon direkt kontakt me henne på ett tag förutom hatiska sms som dyker upp ibland men det får jag väll ta

ADMIN VA FAN HÄNDER VA TOG MITT NAMN VÄGEN .. GLIMTEN66, NU STÅR DET MILLAN NÄR JAG TITTAR PÅ FORUMET FRÅN TAPATALK

"millan " sa:
ADMIN VA FAN HÄNDER VA TOG MITT NAMN VÄGEN .. GLIMTEN66, NU STÅR DET MILLAN NÄR JAG TITTAR PÅ FORUMET FRÅN TAPATALK

Karma...Det finns tre kategorier med dubbla eller falska nick...transor o ladys på kontaktsidor som har som affärside att blåsa män på deg...Och så har vi hästens gäng...5555

Mycket märkligt, jag trodde att du ville byta nick eller något sådant. Men nu är millan borta, jag skall radera inläggen också.

"Berralund " sa:
Mycket märkligt, jag trodde att du ville byta nick eller något sådant. Men nu är millan borta, jag skall radera inläggen också.

Behåll inläggen bara nicket som e fel men fattar inte hur e ju alltid inloggad genom tapatalk

"Berralund " sa:
Nä det var mycket märkligt, skall fråga Admin om detta. OK, jag låter inläggen vara kvar om du så vill. :wai:
ja låt dom va kvar men jag fattar inte hur mitt nick kunde bli ett annat

uploadfromtaptalk1396591622144.jpg

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp