glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Så lite bilder från gårdagen
ge8y3u2y.jpg
apuvajut.jpg
bezave4e.jpg
aty4ypeg.jpg
ytaqadyq.jpg
2esuby6a.jpg
aqady4ap.jpg
a3etabed.jpg
4atape3y.jpg

Ser hur gott ut som helst, Micke. Man kan inte undgå att bli avundsjuk. Var är ni någonstans, har nog missat det.

Ja den ön bara älskar jag minst en tur dit varje gång jag e i thailand

Så då kör.vi på me lite kvälls bilder tyvär så e kanske kvaliten på bilderna inte så bra så det ber jag om ursäkt för ;)

3azygyhy.jpg
ve5yja6e.jpg
2yqu8eqa.jpg
aqe7u7av.jpg
qetusa2a.jpg
eze2e8ud.jpg
evu6a4yz.jpg
6unyjujy.jpg
azyhygan.jpg
uvu5a4e3.jpg
ahe4unyr.jpg
7eve5y6y.jpg
e7uhu9am.jpg
a2a8y7a7.jpg
tyza4uhy.jpg
5e4agesy.jpg
ydyba3eb.jpg
yvaveneq.jpg

Näst sista bilden e kompisens dotter o den sista bilden e me jang som fick svettas lite ;)

Några bilder till innan det blev natt för oss
guqy7y9a.jpg
5a8yvyze.jpg
uhy3ane4.jpg
5e6ygyna.jpg
y9y2are6.jpg

O nu e det stranden som gäller ett par timmar innan vi ska hyra fyrhjulingar ;)
py5eze2e.jpg
yzu7uryj.jpg
5utu8uqe.jpg
vevugybe.jpg

Hyr inte dom stora røda 4 hjulingarna i korsningen vid torget dær taxi pickuperna parkerar dom ær før stora och klumpiga før vægarna.

Blev inte dom mindre men kör.man som mig.kan man köra.en långtradare på denna ö bilder kommer senare om ni inte tröttnar

"glimten66 " sa:
Blev inte dom mindre men kör.man som mig.kan man köra.en långtradare på denna ö bilder kommer senare om ni inte tröttnar

Jo klart dom går och køra med kørde också dom stora men tyckte dom var så tråkiga før var ju mer som att brumma runt med en traktor.

Och næ jag ær inte alls avundsjuk.

"Jonas " sa:
Jo klart dom går och køra med kørde också dom stora men tyckte dom var så tråkiga før var ju mer som att brumma runt med en traktor.

Och næ jag ær inte alls avundsjuk.

Tråkiga nej du fick den e släppa i varje kurva så inga problem där inte allt beror ju på om man kan köra ;)
Har själv svårt o räkna miles men 50 upp för dom största backarna va tillräckligt för att polaren höll på o få bruna kalsonger

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp