glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Fina bilder och jag vill passa på att önska er ett stort lycka till med intervjun idag, den är kanske redan avklarad. Jag var duktigt nervös när jag satt och väntade på frugan, hon blev grillad i 45 minuter.

Vi käkade inte buffen utan från cafet som ligger där vi satt på utsidan.
Ja inte e det.billigt där va som en middag för.två me några bira

Har fikat på Landmark, fint men dyrt. Kostar ju att ligga på topp, men driksar man inte funkar det bra :)

Intervjuade dem bara henne inte dig? jag bad att få bli intervjuad på ambassaden, gick efter lite övertalning. Min intervju var bara att han gick igenom vad hon sagt och jag svarade om det var så jag uppfattat henne också. Då sa han då är det inga problem, jag rekommenderar snabb handläggning! Två veckor senare han och ringde att det var klart!

Ända frågorna.angående.mig va om hon viste im jag varit gift förut annaes mest frågor om henne
Konstigt tyxker jag

"glimten66 " sa:
Ända frågorna.angående.mig va om hon viste im jag varit gift förut annaes mest frågor om henne
Konstigt tyxker jag
Va samma sak med oss, de frågade bara henne om hon kände till att jag varit gift och om mina syskon och mamma. Sen frågade de henne om hon varit gift, hade barn, hennes familj och hennes bakgrund.

Kändes som de tog mitt parti mer än hennes, hon var ju mest oskyddad! men tror det var lättare då vi redan var gifta i Sverige och när jag scannade in vigselbeviset från Thailand och mejlade, ringde han tillbaks och sa att beslutet var tagit!

Mig hade mer betänkligheter när det gällde oss, främst pga att vi inte hade ett gemensamt språk. Det blev ganska många frågor om detta, även till mig senare på telefon. Dom frågade dessutom henne vilken färg jag hade på bilen bl a.

Men då för fem år sedan tog det fem månader, hoppas att det går snabbt för er del Micke.

Hej!

Alla har vi olika erfarenheter av Ambassad och Migrationsverket, mina är bara goda. Detta är femton år sedan men så här gick det till när frugan och grabben som inte är så liten längre fick PUT. Hon var på ambassaden på samtal dag 1, min arbetskamrat som bodde på samma område som mig visste och hade träffat frugan sa att min kusin är handläggare på mig i Norrköping jag ska be henne hålla uppsikt på när pappren kommer. Det tog två veckor sedan mailade hon och sa att sökande i Sverige dvs jag då inte hade skickat in pappren men de från Thailand var inkomna jag avaktade för att höra vad för råd hon kunde ge men de var bara att skicka in dem rekommenderat och de gjorde jag. En vecka efter det dök godkännandet upp i brevlådan och det var bara att beställa biljett ner och två extra hem, det blev en del långa ansikten på ambassaden när de såg handläggnings tiden. Men det visade sig att kusinen var inte handläggare utan byråchef. Så visst finns det en gräddfil.

e1b939b328d2def653cd5506798c52ea.jpg

Kan jag inte se bilden men med tanke på efterföljande kommentarer antar jag det handlar om eledning.

Fick mig att tänka på nu när jag var hemma, gick upp mellan beachroad-2nd road vid LEK hotell, hör hur det sprakar kollar upp där står det och gnistrar rejält om el-lednigen.

"Jonas " sa:
Kan jag inte se bilden men med tanke på efterföljande kommentarer antar jag det handlar om eledning.

Fick mig att tänka på nu när jag var hemma, gick upp mellan beachroad-2nd road vid LEK hotell, hör hur det sprakar kollar upp där står det och gnistrar rejält om el-lednigen.

Vissa Soier är förenat med livsfara om det regnar t.e.x väldigt lätt att få ett överslag i sig om man har oflyt.

La in en bild tidigare på denna resa där kablarna va av o låg mot backen nära flaggan manbundrar ju hur .thai .tänker

Hojjarna servade o snart tvättade
87f60a4be0a8c30023d7735ddd75ed1e.jpg
7f14fc7b62bcf946bb906506136c33da.jpg
77bcc1cfc2705b1c839e1baf7d0a20d8.jpg
b7480ec0898112e67ce74778484a79f1.jpg
b8c4df5208f6e415a34e5b34f1d55dfa.jpg
5824a8db41d95eb1863a2b1848ba7a3e.jpg
a2f63655178518b9647b7e75038fe644.jpg

En rätt vanlig.dag i pattis så snart dax för.den.första Leon

Liknande trådar

Svar
24