glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

25788c62f348b80f4381c4d1984e8ddf.jpg
60cb476f4185315acf9e73701e0d47a3.jpg

Ja det.va dom sista bilderna denna resa nu tar det ett tag innan man ser.tjejen igen
Va ett tungt första dygn hemma man gick bara runt o kollade på hennes saker som hon lämnat kvar här
Men.det.kommer att kännas.bättre om ett tag gäller bara att komma igång.o jobba så tankarna går.åt till annat
e50b03f4aeb95e999998c9ad2331c725.jpg

Ja man vet hur det känns Micke. Men jobba och slit så är du snart där nere igen, hoppas att Mig snabbar på ordentligt.

Ja vi får ju hoppas det nu väntarnjag väl mest på att själv.bli intervjuad.men det kan väl ta evigheter innan det.sker

Ska du göra "riktig" intervju? Jag har sluppit det och bara behövt svara på datorn.
Får hoppas de snabbar sig iaf för inget rolig väntan...

När man skilt sig nyligen från en thai och söker UT med annan thai kan jag tänka mig att MIG utsöker mer ... men kanske beror på orsak och hur länge man varit tillsammans. Både för att skydda tjejen och dels för att förhindra illegal invandring via skenäktenskap.

Nu är ju med all säkerhet inte Glimten66 den typen, men kan påverka hans ansökningstid.

Ja jag har ju varit.gift.me.en thai förut så kan säkert bli lite mer grundliga frågor denna .gång men det e jag ju medveten om
Hon gjorde ju sin intervju den 2 januari

Snyggt Micke!
När du laddar upp bilder så kan du själv välja om du vill visa dom som "tumnaglar" (småbilder). Klickar man på en sån tumnagel så startar ett bildspel där man kan bläddra mellan samtliga bilder (både länkade till och uppladdade) på hela sidan.

Om du hellre skulle vilja att dina bilder ska visas direkt så väljer du "Full storlek". Se bilden nedan hur det kan se ut.

(Förlåt mig att jag gick in med Off Topic i din fina bildtråd) ;)

tumnagel_eller_full.jpg

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp