glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"mrputte " sa:
Hoppas en dag i framtiden att man kan fixa en fin trädgård samt visa bilder på hus osv...Mycket fina bilder som vanligt Glimtmannen

Det vet ja att du fixar putte väntar me spänning på den dagen :)

"Berralund " sa:
Nä, han är kanske lite skör och bräcklig fortfarande efter behandlingen i akterregionen. ;D

mmmm tror nog bara att han gilla de ;)

Snyggt Lego blommar på bra ser ja :D
Nej då tantens syster har fått klara instruktioner angående vattnandet

"legolas " sa:
Kanske du har rätt, men för min del som har 2 armar och 2 ben och en borste, så kommer belöningen när jag sneglar tillbaka på min Funfa och ser den blodröda färgen, den violetta perfekta tonen samt den goa mjuka oranga färgen. DÅ skiter jag i om jag har brännt 12 kalorier för att borsta upp lite blommor ifrån marken.
;D ;D ;D
Vad jag sett och förstått så är det 4 små armar och 4små ben som jobbar, barnarbete :)
Sen sitter du själv i länstolen och tar en pilsner :D :D

"Pekka " sa:
Härliga bilder Glimten :thumbsup: :D

Tack Pekka :)

December 2011 060.webp

December 2011 095.webp

December 2011 102.webp

Tjena Glimt, Kul att få se bilder från livet i byn. Det verkar vara nån fest på gång hela tiden.
Det är min stil aldrig missa ett tillfälle att fira :)

"Rolf " sa:
Tjena Glimt, Kul att få se bilder från livet i byn. Det verkar vara nån fest på gång hela tiden.
Det är min stil aldrig missa ett tillfälle att fira :)

Ja det e mycke olika tillställningar när man e där o man vill ju inte missa nån av dom denna fest va sportdays på stora skolan o dom flesta skolorna i området har liknande fester o parader riktigt kul o kolla på :)

här e vi o kollar på en konsert ute i öde marken ett av banden som spela va riktigt bra va enda vita mannen där men fasen va kul de va...

December 2011 304.webp

December 2011 306.webp

December 2011 312.webp

December 2011 316.webp

December 2011 327.webp

December 2011 333.webp

December 2011 334.webp

December 2011 336.webp

"legolas " sa:
ja du glimten, säga vad man vill, men när du en gång i framtiden skall "rapportera" till Sankte Pär, så kan du i alla fall säga att du fick bra valuta för pengarna här i Thailand BÅDE socialt och materiellt!!!!! Kul med alla dina bilder....
ha det bra!!! karma för dina goa foton kommer på posten... ;)

Tror inte han släpper in mig ;) så ja går direkt åt andra hållet :)

Ja det ser ju trevligt och mysigt ut. Och klimatet ser också bra mycket bättre ut. Som vanligt fina bilder 66:an! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Tjusigt, det såg ut att va dam och herr bord på stället. Damerna tjatar om sitt medans ni löste världsproblemen :)

"Rolf " sa:
Tjusigt, det såg ut att va dam och herr bord på stället. Damerna tjatar om sitt medans ni löste världsproblemen :)

Världsproblem eller inte -vi försökte bara få Legolas att sitta upprätt och andas normalt efter han smakat på Fru Glimtens egenhändigt hoppbankade SomTam :D

/Anubaan

"anubaan " sa:
Världsproblem eller inte -vi försökte bara få Legolas att sitta upprätt och andas normalt efter han smakat på Fru Glimtens egenhändigt hoppbankade SomTam :D

/Anubaan
Jo jag har förstått att han är lite känslig den gode Lego :D

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp