Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Bästa Mr Glimpten
Vad använder du för operatör i din Iphone? Jag antar att du har ett abonnemang med internet, precis som vi har här hemma i våra smartphones.
Nu menar jag givetvis den uppkoppling mot nätet som du har i Thailand
Vad heter det abonnemanget och är det 3G eller bara GPRS där du bor?
Jag använder Dtac betalar 700 bath o kan surfa hur nycke ja vill på en månad
Där ja bor så har det inte kommit upp nån 3G mast än men går rätt fort ändå
I dag va Nadjan Noo på besök hos oss
Nadjan noo e en tatuerare som gar en speciell lära dom finn i templen o som privata era flick vänner kan nog förklara detta bättre än jag men detta e va dom gör
Undrar om inte jag och min kära stått modell för den
Detta med att känna igen.. Glimpte66, dig blir lätt att känna igen om man skulle råka dig på stan fast, risken är att man tar fel på dig och en kiosk som säljer tecknade serier
I dag va Nadjan Noo på besök hos oss
Nadjan noo e en tatuerare som gar en speciell lära dom finn i templen o som privata era flick vänner kan nog förklara detta bättre än jag men detta e va dom gör
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.