GPS i Thailand

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Berralund " sa:
Man skal inte vara rädd för att följa med i utvecklingen heller, så jag ser inget fel med en GPS. Hade man varit emot all förnyelse i jobbet så hade man fått sparken för länge sedan. Alla hjälpmedel som befrämjar säkerheten är bra, och då är det en fördel om dom är användarvänliga. 8)
Det är problemet när man ska skaffa sej en ny pryl, är det tillräckligt bra för det som jag ska ha den till.
Man ska ju inte behöva knappa livet ur sej för att få fram det man vill.
Jag kommer nog ladda ner en gratis navi till min Iphone och se hur det funkar.

"Rolf " sa:
Det är problemet när man ska skaffa sej en ny pryl, är det tillräckligt bra för det som jag ska ha den till.
Man ska ju inte behöva knappa livet ur sej för att få fram det man vill.
Jag kommer nog ladda ner en gratis navi till min Iphone och se hur det funkar.

Görde Rolf funkar kanon även på dom minder ställena i thailand pröva även en som heter M8 thailand kanon lika dant me Sygic asia när tom tom inte hittar så ska du pröva dom

glimten66

Jo Sygic asia kollade jag den finns på Svenska och kostar i den senaste ver. 222:-
Ser riktigt bra ut på bild.
Får väl testa och se

GPS är fusk. Tar med mig tanten och skyller på henne om det går åt H-E.

Har aldrig kört vilse, bara sett mig lite om.

"kentbra " sa:
GPS är fusk. Tar med mig tanten och skyller på henne om det går åt H-E.

Har aldrig kört vilse, bara sett mig lite om.
Du kan få låna min när du ska ut och åka. Garanterar en upplevelse och du lär få se stora delar av Thailand. :laugh: :laugh:

Nu har jag fått min 4'a kollat och det finns ju appar som täcker Thailand.
Lurar på att låsa upp den för att kunna få ett större utbud, jailbreaka är lite riskabelt har jag läst mej till, kan gå åt pipan.
Hittade en butik i Stockholm som säljer nåt slags sim kort som gör samma sak som om man skulle jailbreaka men utan att ändra på mjukvaran.
Låter tryggare.

Jag har jail breakat alla mina aldri haft någe problem fördelen e ju att du kan hämta program på installous ;)
simkortet du pratar om har ja aldri hört talas om

"glimten66 " sa:
Jag har jail breakat alla mina aldri haft någe problem fördelen e ju att du kan hämta program på installous ;)
simkortet du pratar om har ja aldri hört talas om
Nä det hade inte jag heller förrän jag ringde till dom idag. Ska i vilket fall som helst åka dit och se om det håller vad dom lovar.
Med det ska man kunna hämta appar var man vill även i Itunes.
Dessutom har jag iOS 5.0 och det finns ingen mjukvara till det Os'et ännu

"Rolf " sa:
Nä det hade inte jag heller förrän jag ringde till dom idag. Ska i vilket fall som helst åka dit och se om det håller vad dom lovar.
Med det ska man kunna hämta appar var man vill även i Itunes.

berätta hur de går om de inte funkar som du vill pröva länken som va i mitt förra .....för i installious e dom flesta programmen crackade ;) o då behöver du inte gå via itunes

Det kommer rapporter, jag lovar.
Dessutom har jag iOS 5.0 och det finns ingen mjukvara till det Os'et ännu

Jailbreak iOS 5 5.0 on iPhone 4 iPod Touch iPad with Redsn0w
FreddyOctober 12, 2011173
Jailbreak iOS 5 It has been announced that the current version of Redsn0w works on the public release of iOS 5. For those that dont know, Apple released iOS 5 just hours ago today.

JO HO DE GÖR DE JU :)

"glimten66 " sa:
Jailbreak iOS 5 5.0 on iPhone 4 iPod Touch iPad with Redsn0w
FreddyOctober 12, 2011173
Jailbreak iOS 5 It has been announced that the current version of Redsn0w works on the public release of iOS 5. For those that dont know, Apple released iOS 5 just hours ago today.

JO HO DE GÖR DE JU :)
Inte när jag var på jobbet och leta. Fan att man aldrig kan få rätt :D

Först en liten länk till en kedja som har GPS'er i Thailand
http://www.gpssociety.com/Main/_En/Default_En.aspx

Sen har jag kollat lite ang simkortet som låser upp IPhone. Det funkar inte med iOS5,
uppdatering kommer nog snart. Det kostar dessutom 399:-
Att Jailbreaka en IPhone 4 eller 4s med iOS5 gör man som det verkar på egen risk,
det är bara en Beta som är släppt än.
Dessutom måste du ha en dator tillhands om du måste starta om mobilen.
Jag kommer nog vänta ett jag innan jag går in och gör nåt med Os'et

Men lilla gubben du har ju tllgång till dator hela dygnet ju ;) ser ja ........

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp