Hus för oss dödliga

OK nu ser jag mitt i vecket :) Ska du ha vägg där mot trappen eller blir det en öppen spaljé vägg?

"Rolf " sa:
OK nu ser jag mitt i vecket :) Ska du ha vägg där mot trappen eller blir det en öppen spaljé vägg?

Hade tänk mig en halv vägg och ha ett skåp el. liknande, så man kan gömma undan skor och kläder när man kommer in, fast så mycket brukar man inte ha på sig när man är i LOS, men i alla fall så man slipper och snubbla på saker ting.
Thai har en förmåga att släppa allt innan för dörren.

"Jo-Be " sa:
Hade tänk mig en halv vägg och ha ett skåp el. liknande, så man kan gömma undan skor och kläder när man kommer in, fast så mycket brukar man inte ha på sig när man är i LOS, men i alla fall så man slipper och snubbla på saker ting.
Thai har en förmåga att släppa allt innan för dörren.
:D Dä blir bra det, sen en liten pool med bar :D

Jo-Be ser bra ut ja kommer över till di o damen när ja e nere nu i dec så ska ja övertala henne om att det där e för litet :) så att du får bygga ett slott istället ;)

"glimten66 " sa:
Jo-Be ser bra ut ja kommer över till di o damen när ja e nere nu i dec så ska ja övertala henne om att det där e för litet :) så att du får bygga ett slott istället ;)

Här ska inte slås i några dumheter i Thaitanten, jag tror hon nog blir nöjd med det som kommer.(hemska människa, ska du driva en stackars arbetare ur livet ;D :D ;D, kommer endast kunna sitta på balkongen å halsa pilsner, med helt tomma å glansiga ögon, huvaligen va livet blev genast tungt 8) 8))

"Jo-Be " sa:
Här ska inte slås i några dumheter i Thaitanten, jag tror hon nog blir nöjd med det som kommer.(hemska människa, ska du driva en stackars arbetare ur livet ;D :D ;D)

Ja e inte du som mig en arbetsslav:) klart hon blir nöjd gubben men tänk dig va hon skulle bli för ett slott:)

"glimten66 " sa:
Ja e inte du som mig en arbetsslav:) klart hon blir nöjd gubben men tänk dig va hon skulle bli för ett slott:)

Glimten! Om hon ska ha ett slott, då räcker faan inte min lilla sjömanslön till, då får man tusan ta sig en tur på Malmskillnadsgatan å pröva sin lycka ;D :D ;D

Men visst tror jag säkert hon skulle bli det om slottet, men då räcker inte heller Malmskillnadsgatan till för min del, vilket gny och gnäll det skulle bli när hon inte hittar mig i rummena hon letar i efter mig, då skulle det komma så mycket bannor från henne över att jag gör allt för att hålla mig borta, fast hade hon bara gått ut på balkongen så had hon inte behövt leta så j*kla mycket, men eftersom man sitter där med tomma och glansiga ögon, så hade man fått samma bannor för det också... ;D :D ;D

Kåken ser helschysst ut Jo-Be :thumbsup: :nod: och tänk på att man inte bara ska skämma bort dom små livet utan njuta lite av livet också

"matteisurin " sa:
Kåken ser helschysst ut Jo-Be :thumbsup: :nod: och tänk på att man inte bara ska skämma bort dom små livet utan njuta lite av livet också

Det är därför som min får komma hit så hon kan jobba o ja njuta ;)

Jag såg en del av programmet Uppdrag Granskning igår, fy tusan vad folk kan bli lurade på husaffärer i LOS. Här gäller det tydligen att ha en advokat till hjälp om man skall göra en affär. "Skumberg" är tydligen namnet på många av mäklarna som sysslar med detta. >:(

Det mynnar väl ut i att satsa inte mer pengar i Thailand än du kan avvara?
Köpa hus och ett arrende på 30 år är väl ok men sen finns det väl ingen garanti på att man får 30 år till. Om inte så är det väl bara en bulldoser som gäller :D

Ja det är ju så man måste se det hela. Men ett annat bekymmer är: Vad händer den tråkiga men oundvikliga dag Kungen går bort? Jag tycker att det känns bra att vårat är ägt av frugan.

"Berralund " sa:
Ja det är ju så man måste se det hela. Men ett annat bekymmer är: Vad händer den tråkiga men oundvikliga dag Kungen går bort? Jag tycker att det känns bra att vårat är ägt av frugan.
Vad händer den tråkiga men oundvikliga dag Kungen går bort?
Vi begraver honom så klart :D
Sen får dom fixa nåt nytt.
Det lär nog inte hända så mycket, dom är inte dummare än att dom vet att dom behöver våra pengar :nod:

Problemet ar att det inte finns en duglig tronfoljare.Det ar manga thailandare som oroar sig for den dagen.Har vi verkligen sa mycket pengar?

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
14 K
R
A
Svar
3
Visningar
3 K