Ishockey-VM 2017

Hur slutar ishockey-VM för Tre Kronor?

• Dom vinner naturligtvis

Röster: 9 52.9%
  • Ett hedersamt silver

Röster: 3 17.6%
  • Man räddar äran med ett brons

Röster: 2 11.8%
  • Hamnar på en retfull fjärdeplats

Röster: 1 5.9%
  • Åker ut i semifinal

• Åker ut i kvartsfinal

Röster: 0 0.0%
  • Det blir adjöss efter grundspelet

• Totala väljare
    17

Jag hoppas faktiskt på Pekka i semin, även om han lever för att slå Ruotsi så tror jag att vi vinner med det kvalitetslag som vi har i grunden. Allt annat vore en gigantisk besvikelse.

Ja, jag fattar inget, USA som varit så bra och slår Ryssland och nu helt plötsligt Finland fått nytt liv som varit helt under isen, nu 2-0 mot USA, hur skall detta sluta, kanske ett gott omen, Sverige har ju inte heller övertygat direkt även om de varit bättre än Finland, så 3 Kronor kanske blir hujedamig ikväll:D:D

Ja, jag fattar inget, USA som varit så bra och slår Ryssland och nu helt plötsligt Finland fått nytt liv som varit helt under isen, nu 2-0 mot USA, hur skall detta sluta, kanske ett gott omen, Sverige har ju inte heller övertygat direkt även om de varit bättre än Finland, så 3 Kronor kanske blir hujedamig ikväll:D:D
Jag tittar inte nu men det skall jag göra i kväll, förmodar att matchen går på TV4. Nu är det grillning och rödtjut som gäller, man måste prioritera. ;)

Är de svenska NHL-spelarna, svenska medborgare som spelar för Sverige? Betalar de skatt i Sverige för sitt jobb i NHL? ;)
Tror jag de gör... För det gör väl alla svenskar väl... :):) Eller??
:D:Dva svamlar du om;)svenska medborgare som spelar för fosterlandet vad har beskattning av pengar att göra i en VM hockey tråd:rolleyes: om du visste vilka länder jag har konton i fick du magknip:p:D;)

Måtte Sverige vinna i kväll ... Finland har vi ju större chans mot än USA ... blir en jobbig dag på jobbet imorgon om Finland är vidare och vi utslagna ... så mycket skit våra finska kollegor fick igår ... Ajajajaj ....

Kanske bättre att slå över på 12.an kanada-tyskland nog mer match där:rolleyes:

Trots att dom leder är det fanimej pinsamt att titta på det usla spelet. Final, tror tyvärr inte det. Då krävs en ordentlig uppryckning på alla plan.

Vet inte om jag sett ett 3kr som spelat sämre, så jävla kass,,, en period kvar, nu vill vi se en islossning av sällan skådat slag.

Nja, 2:an gör ingen skillnad, ingen geist, tappade puckar, dåliga pass förutom vid målet, fibbel, nä om de nu vinner och semi måste det ske ett under om de skall gå vidare, tyvärr är det så dåligt.

Alla andra lag har dubbelt så hög fart och giftiga som fan, direkt på mål, distinkta, beslutsamma, innovativa, saknas fullständigt i 3 Kronor, verksr trötta och Lundqvist i mål är ju ljusår från vad han varit.

Tyvärr låter jag gnällig men har svårt att hitta något bra:(

Optimisten Krille har blivit den mest suraste mannen i Småland, vi leder med 2-1 men skulle legat under med 2-6.
Vad har våra superstjärnor kvar??? Jag och ni väntar.

Är ju ganska fantastisk att tyskland långt in i 2:a höll 1-0, nu 2-0

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp