Ishockey-VM 2017

Hur slutar ishockey-VM för Tre Kronor?

• Dom vinner naturligtvis

Röster: 9 52.9%
  • Ett hedersamt silver

Röster: 3 17.6%
  • Man räddar äran med ett brons

Röster: 2 11.8%
  • Hamnar på en retfull fjärdeplats

Röster: 1 5.9%
  • Åker ut i semifinal

• Åker ut i kvartsfinal

Röster: 0 0.0%
  • Det blir adjöss efter grundspelet

• Totala väljare
    17

Japp. Tänk om dom hade fått sitt andra mål godkänt då hade det vart en annan matchbild, men man kan tacka domarn för det

I say no more, 3-2 där och jag tror plusen hade vunnit:rolleyes:.

Dommarskandal som kom som en skänk från ovan:)

Får väl hoppas hockeyoraklet har rätt :D

hehe, önskar jag vore det men när de nu på ett bananskal och med hjälp av domare ändå är i semi så tror jag att vi slår finnarna och sen Ryssarna-Kanada är ju helt öppet, ryssarna ser starka ut men Kanada är Kanada.

Kanada kan mycket, Sverige Kan Nada:D:D:D:D

Senast redigerad av en moderator:
Sverige kan så mycket mer, bästa matchen "vi" gjort hitintills är den första mot Ryssarna, efter det har kuggarna inte synkat. Det som gör mig konfunderad är när ledare och spelare säger att vi gjorde en bra match, är det så hockey ska spelas för att ev. vinna ett vm, då ser jag hellre på SHL alla dar i veckan. Semin i morgon lär inte bli någon höjdarmatch då Finnarna spelar fruktansvärt tråkigt. 2 matcher kvar i detta vm, sen Stanley Cup slutspelet, efter det tar jag time out från allt som har med hockey att göra.

Sverige kan så mycket mer, bästa matchen "vi" gjort hitintills är den första mot Ryssarna, efter det har kuggarna inte synkat. Det som gör mig konfunderad är när ledare och spelare säger att vi gjorde en bra match, är det så hockey ska spelas för att ev. vinna ett vm, då ser jag hellre på SHL alla dar i veckan. Semin i morgon lär inte bli någon höjdarmatch då Finnarna spelar fruktansvärt tråkigt. 2 matcher kvar i detta vm, sen Stanley Cup slutspelet, efter det tar jag time out från allt som har med hockey att göra.

Jo jag har också reagerat på ledarnas uttalande. Kul att vinna men dessa tilltrasslade situationer hela tiden.

Jo, blir förbannad också som igår Popovic på frågan hur skall ni göra nu i perioden, jo fortsätta pressa och spela vårt spel, fan de har ju inte börjat pressa.

Men vi slår förmodligen Finland och är i final, att det ens är möjligt med det spelet är för mig en gåta?:D

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp