Ishockey VM 2018

Hög tid att sparka liv i denna tråden för idag smäller det igång med två matcher. Förutom Tre Kronor mot Vitryssland ikväll spelas en höjdare i eftermiddag, Kanada mot USA. Kan bli en bra turnering med många NHL- och KHL proffs. Kanada har ett starkt lag och tyvärr måste jag nog tippa dom som slutsegrare men hoppas naturligtvis att Tre Kronor överraskar positivt.

Hög tid att sparka liv i denna tråden för idag smäller det igång med två matcher. Förutom Tre Kronor mot Vitryssland ikväll spelas en höjdare i eftermiddag, Kanada mot USA. Kan bli en bra turnering med många NHL- och KHL proffs. Kanada har ett starkt lag och tyvärr måste jag nog tippa dom som slutsegrare men hoppas naturligtvis att Tre Kronor överraskar positivt.
Gäääääääääsp,,,,!:cool::D:rolleyes:

Nja, just nu 4-4 och OT, USA spelar bra, nja finns förutsättningar för att det skall bli ett bra VM, alla lag kommer sälja sig dyrt!

Nu såg jag inte matchen mellan Tyskland och Danmark, men starkt att slå Tyskarna som var så nära att ta Os guld för några månader sedan.

Jo, men då hade de knaprat något antagligen, de åkte ju omkring i fullständigt rus:D, en sån grej gör de bara en gång. Nu är de nog tillbaka på normala nivåer igen men Danmark är bra och hemmaplan, så de kommer nog att denna gången befinna sig i något slags rus!

Tror jag skall sätta en peng på Sydkorea nu mot Finland, lär jag inte behöva arbeta mer det här livet om de skulle vinna:D:D

hmmm..., ja bara 2-0 en bit in i 2:a, ja är ju inte bara att ställa ut skridskorna nuförtiden Sydkorea stretar emot bra och offrar sig helhjärtat, kul!!

Liknande trådar

B
Svar
0
Visningar
956
Boonruam Karlsson
B

Tillbaka
Topp