Ishockey VM 2018

Grisar finns det överallt, i alla samhällsklasser. Men detta du refererar till är ju så gammalt förstår eg. inte varför hon ska sitta i tv och lipa nu,, varför gjorde de inte detta program tidigare. Detta hände väl 2005 om jag inte minns fel.
Nej fy fan,:eek::thumbsdown:, snacka om att riva upp gamla sår.:eek:
Kom ju fram lite nytt idag på Exprässen!

Ja, som vanligt favoriseras Kanada när det kommer till situationer som denna, en skitutvisning gör att Kanada vinner. Är ju inte fösta gången Kanada är domarnas gunstling och återigen går domare in och avgör matchen.

Fan vad trött jag blir.:mad:

Nu hoppas jag faktiskt att Finnarna slår Schweiz och sen klappar till Kanada en gång till. USA är ena riktiga smygare, har inte gjort något väsen av sig i gruppspelet men vann den ändå och, ja de blir farliga.

Ja, ser fram emot en final Sverige - Finland då:rolleyes::xmas_smiley::afro::D

Är på tjänsteresa (inte ombord) och INGEN TV PÅ RUMMET! Ett plus dock att middagen var väldigt god men en klen tröst. Ingen hockey alltså, får kolla på nätet.

Vilken hockeykväll, sanslöst men egentligen inget att orda om. Lettland överlyckliga över kvartsfinal och öser på, har inget att förlora, Sverige allt att förlora.

Inget stämmer för Sverige men förmodligen vinner de ändå till slut.

Schweiz, ja jag har varnat för dem, de är grymma på att kämpa och de kommer inte att ge sig, de sluggar sig till en vinst mot Finland, vad var det jag sa, finnar och nerver ingen bra kombo.:D

Och Finnarna torskade mot Switzerland 2-3

Har ni sett min nya tråd om möjligheterna att se alla matcher?????????
;):):):):):):nod::nod::nod:

Hoppas verkligen du får rätt om Sverige, annars är det fruktansvärt uselt. :(
Jodå gick bra men samtidigt är det inte lätt att möta lag som bevisligen är sämre både på pappret och i praktiken för de har inget att förlora.

När man då kommit så här långt hämtar man inspiration, kraft och vilja långt ner ifrån tårna och helt plötsligt kan man göra saker som man innan aldrig kunnat drömma om, så fungerar psykologin!

Motsvarande effekt för Sverige blir då kramp mer eller mindre och svenskarna blev lite tagna på sängen. Dock var de professionella nog att öka då det behövdes och ärligt talat var ja aldrig orolig för förr eller senare sätter så skickliga spelare ett och annat mål.

Mot USA får vi nog se ett helt annat lag men se upp USA är ett mycket bra lag.

Som sagt var Schweiz, älskar dem på något sätt, fighter in i själen, de kommer att sälja sig dyrt mot Kanada, tro mina ord och Kanada kommer att få det hett om öronen!

Än en gång en bra analys av dig @Lyco , vill bara tillägga att den Amerikanske huvuddomaren nog gärna sett Lettland som motståndare till sitt hemland. PATETISKT.

Tänk tanken, alplandet tar sitt första Vm guld! Inte alls omöjligt! Tänk så här: Sverige var en stor makt under 1700 talet, vad är Sverige nu? Hur många trodde på finskt Vm guld 1994, ja det kom det åxå + ett till några år senare!

Liknande trådar

A
Svar
142
Visningar
10 K
Bossej
B
B
Svar
0
Visningar