Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det var en match var ungtupparna visade vad kan efter en darrig början. Jag tyckte att svenskarna hade roligt på isen. Tänk att vinna 6-0 mot USA. Nilsson var jättebra i målet. I morgon är en dag med förväntan, blir det guld?? Det är ära att vara med i första femman, tack.
de är ganska roligt att lyssna på alla experter En sjö man En snickare och många flera. vilka komentarer och analyser. undrar hur många av er som överhuvud taget kan åka skridskor
de är ganska roligt att lyssna på alla experter En sjö man En snickare och många flera. vilka komentarer och analyser. undrar hur många av er som överhuvud taget kan åka skridskor
Sista gången jag stod på ett par skridskor var 1979 och min åkning var helt ok, dock långt ifrån hockeymässig. Jag tror nog att jag hade klarat att hålla balansen än idag men någon chansning blir det icke. Skelettet blir ju skörare med tilltagande ålder.
Okey Gentleman... Lets get ready for rumble. Nu jä,,,ar ska vi till final, fast jag är orolig för denna matchen:blank:. Jänkarna har ett kanonlag, ,,, som vi då. Nej, jag får nog lugna ner nervsystemet med en kall öl.
Får erkänna att även jag var lite orolig men USA kom inte riktigt upp till den nivå de varit. Förmodligen på grund av att Sverige är svårt att spela mot, ju längre det led, desto bättre blev 3K.
Som kommentatorn sa sveriges 2+2 var det som fick igång svenskarna hur konstigt det än låter. Som jag sagt förut, sverige är egentligen det enda lag som har förmågan att ändra strategi under en match, USA var fast i samma djupa dike.
Ja håller på Schweiz idag, de kommer ge Kanada en omgång som vi nog aldrig skådat förr.
Kul att du hänger med här i vårt snack. Kan bara tala för mig själv angående skridskoåkandet,, jo, jag kan åka och trots min ålder, kör jag kanske inte ifrån de yngre, men jag gör inte bort mig iaf.
Nä men till skillnad från Kanada har Sverige en uppsjö skickliga spelare.
Framförallt har Sverige turneringens bästa backar offensivt och defensivt, det har inte Kanada haft.
Tror Kanada förlitade sig för mycket på en spelare O' Connor och Kanada tycker jag inte varit så bra i detta VM.
Jag sa ju att Schweiz skulle ge Kanada en omgång men Sverige rår de inte på, jo om Sverige sin vana troget envisas med att sitta i utvisningsbåset kan det bli en svettig final, annars vinner de GULD igen.
Nä men till skillnad från Kanada har Sverige en uppsjö skickliga spelare. Tror Kanada förlitade sig för mycket på en spelare O' Connor och Kanada tycker jag inte varit så bra i detta VM.
Jag ju att Schweiz skulle ge Kanada en omgång men Sverige rår de inte på, jo om Sverige sin vana troget envisas med att sitta i utvisningsbåset kan det bli en svettig final, annars vinner de GULD igen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.