Ishockey VM 2018

 
Du får ursäkta @Krille men jag kunde inte vänta längre. Jag läste nämligen igår att Henrik Lundqvist står till förfogande för VM spel i Danmark. En otroligt viktig förstärkning, en väldsmålvakt inger respekt i motståndarna.
Det är lugnt Berra:), bara kör så det ryker. Jo jag har också läst att det kan bli en hel del spelare från NHL som vill komma och försvara guldet från ifjol. Hoppas speciellt på Klingberg och Erik Karlsson som tyvärr fick avsluta säsongen i Nhl tidigare pga. familjeskäl. Som sagt kan Henke, så blir "vi" en guldkandidat i Danmark.
 
Läq

Läste i dag att han har en knäskada som skall undersökas först Besked om några dagar
Får verkligen hoppas att det inte är så farligt, han blir en klippa i kassen om han kan komma. Jag ser fram emot VM med stora förhoppningar och kommer dessutom vara hemma och ledig. Så det blir till att cementera fast arslet i soffan med Tableten i knäet och tjöta med er. Förhoppningsvis har frugan inga andra planer. :)
 
Kanske en dum fråga men råkar Sverige-Vitryssland sändas på någon kanal i Thailand tror ni?
 
Ja, inför VM nu ligger jag lågt, blir väl vanliga våndan i grundspelet, ger mig den på att vi förlorar mot Vitryssland och så sitter vi där och svär och gormar ett tag och sedan kravlar sig Tre Kronor till slutspelet och vips blir vi mästarlag igen och vinner hela viddevitten:D
 
Vad är det med Leo som jag fått intrycket att många inbitna Svenskar bosatta i Thai ska dricka? Jag får snart byta till Leo så folk slipper ha dubbla uppsättningar med öl när jag kommer på besök :p
 
Tänk att ni kan offra så mycket för att få se Malmö spöa skiten ur indianerna. Offra var väl förresten fel ordval, satsa är nog bättre. :)

Nu är SHL över för denna gången, nästa år blir det andra bullar, Malmö har haft sitt roliga med VF för den här gången och också sista gången:D:p
 
Nu skall vi kanske inte diskutera SHL i denna tråden men jag vill nog gärna se när det segrande laget tar på guldhjälmarna. Det är en fin avslutning på hockeyåret (bortsett från VM).
 
 

Liknande trådar

A
Svar
142
Visningar
9 K
Bossej
B
B
Svar
0
Visningar
847
Boonruam Karlsson
B
 
Tillbaka
Topp