Kommer Thai Airways överleva skuld- och coronakrisen ?

Ojoj, det bästa är att använda de filter som finns.

Billigast är sämst, det går att komma ner på drygt 4000 Arlanda -Bangkok Tor.
En mix med Easyjet, Scott, Wiss Air, Ryanair.
Utan bagage, mat och långa stopp.
Men det blir många flygplatser, Stockholm, Berlin, Singapore, Bangkok, London med egen transfer mellan Luton och Gatwick, Budapest.
Ett äventyr i sig.
Äntligen leverar du lite reela tips!

Vi förväntar oss att du delar denna Super biljett ARN-BKK tor 4 000 sek med fyra flygbolag,här på forumet!

Vi vill också kunna boka....

Vi förväntar oss att du delar denna Super biljett ARN-BKK tor 4 000 sek med fyra flygbolag,här på forumet!

Fungerar det

Screenshot_20220503-180335_Chrome.jpg

Fungerar det
Det funkar väl som att det är "resultat" som kommer upp när när man trycker på länken. Men om man vill ha kurants resultat med fyra bolag övernattning flygplastbyte och halvahelvatet utan bagage så går man bet.

Ja, mot ersättning kan jag leta upp bra biljetter med fyra olika bolag per väg.
Valfria datum som jag väljer utan bagage och mat.

Förresten du kan söka själv på Kiwi eller sträckor själv direkt med lågprisflygbolag.
Easyjet, Ryanair, Wiss air, Scott, AirAsia, Cebu Pacific, Jetstar, JetBlue, Norwegian, Spirit, Lion Air, IndiGo och AnadoluJet.
Kan bli en resa för livet, utnyttja deras kampanjer och Seat sale.
Ibland nere på en svensk 50 lapp.

Här finns dagens erbjudande från Manila till Singapore, Bangkok mm för en billig peng.
Som en billig flaska vin.

IMG_20220504_005315.jpg

Boka du via deras hemsida? Jag får fortfarande inte upp några bra priser. De billigaste ligger på 10.000 SEK t/r för deras billigaste biljetter.
Ja, direkt hos Thai Airways, men jag köpte min biljett den 28 mars. Jag får bara ta med 20+7 kg på den, men det mesta man behöver finns ju i Thailand ändå.

Ja, mot ersättning kan jag leta upp bra biljetter med fyra olika bolag per väg.
Valfria datum som jag väljer utan bagage och mat.

Förresten du kan söka själv på Kiwi eller sträckor själv direkt med lågprisflygbolag.
Easyjet, Ryanair, Wiss air, Scott, AirAsia, Cebu Pacific, Jetstar, JetBlue, Norwegian, Spirit, Lion Air, IndiGo och AnadoluJet.
Kan bli en resa för livet, utnyttja deras kampanjer och Seat sale.
Ibland nere på en svensk 50 lapp.
Det du presenterar hitills är långt ifrån vad du utlovat. Air asias direktflyg.......Mellan två asiatiska städer.

Vi vill ha Bangkok Arlanda med fyra bolag övernattning flygplastbyte och halvahelvatet utan bagage och sittplats! För 4 000 kr också.

Upp till bevis!

Ojoj, det bästa är att använda de filter som finns.

Billigast är sämst, det går att komma ner på drygt 4000 Arlanda -Bangkok Tor.
En mix med Easyjet, Scott, Wiss Air, Ryanair.
Utan bagage, mat och långa stopp.
Men det blir många flygplatser, Stockholm, Berlin, Singapore, Bangkok, London med egen transfer mellan Luton och Gatwick, Budapest.
Ett äventyr i sig.
Ungefär en sådan tripp har jag varit med om. Flyg med SAS Kalmar, Köpenhamn och London och med Philippine Airline London, Amsterdam, Frankfurt, Karachi, Bangkok och Manila. Resan tog 30-35 timmar så vi han bli på fyllan 3 gånger.

På mellanlandningen i Karachi lyckades kompisen och jag vimsa oss ut på flygplatsplattan men blev bryskt tillbakavisade uppför trappen och in i planet med en kåpist i ryggen av militär, ja sicka minnen man har:laugh2:

PAL som på 80-talet var ett av världens bästa flygbolag blev senare kallade för Philippine Delayedline för deras avgångar var alltid försenade.

Det du presenterar hitills är långt ifrån vad du utlovat. Air asias direktflyg.......Mellan två asiatiska städer.

Vi vill ha Bangkok Arlanda med fyra bolag övernattning flygplastbyte och halvahelvatet utan bagage och sittplats! För 4 000 kr också.

Upp till bevis!
Inte lönt att försöka hjälpa dig som inte vill förstå.
Sluta använda ordet Vi, då du bara represterar dig själv.

Jag gav ett exempel på att det finns kampanjer för den som vill hitta en billig biljett för att kombinera med andra low cost carrier.

Att priserna går upp dagligen går inte göra något åt.
Boka nu i maj är väldigt mycket dyrare än det var i mars.
Resor var som billigast att köpa i januari mellan Arn-Bkk med priser under 4k med bagage och max 1 stop.

Ungefär en sådan tripp har jag varit med om. Flyg med SAS Kalmar, Köpenhamn och London och med Philippine Airline London, Amsterdam, Frankfurt, Karachi, Bangkok och Manila. Resan tog 30-35 timmar så vi han bli på fyllan 3 gånger.

På mellanlandningen i Karachi lyckades kompisen och jag vimsa oss ut på flygplatsplattan men blev bryskt tillbakavisade uppför trappen och in i planet med en kåpist i ryggen av militär, ja sicka minnen man har:laugh2:

PAL som på 80-talet var ett av världens bästa flygbolag blev senare kallade för Philippine Delayedline för deras avgångar var alltid försenade.
Jag känner folk som innan pandemin gillade att resa så med många stopp och övernattningar samt hade det som sport att resa billigt.
En svensk här som åkte till Sverige för att fixa nytt pass.
Varje väg tog 7-10 dagar och bara med low cost carrier.
Han hann bo på hotell i Dubai, Budapest, Kiev, Berlin, London, Kuala Lumpur mm.
Äventyret och upplevelser var viktigt.

Jag och frun gjorde en rundresa i Asien 2017 som tog tre månader med low cost carrier. Kanske 5000kr för två.
Bangkok-Saigon-Singapore-Cebu-Kuala Lumpur-Colombo-Maldiverna-Kochi-Bangkok.

AirAsia hade 12-24 timmars auktioner förr, där minsta bud var 1 usd.
Med tur kunde man vinna ett bud och ta en minisemester.

Ja för tusan, Karachi. Det verka varit standard med k pist vakter nedanför trappan. Jag tänkte också gå ut en sväng på plattan men vände i dörren när jag såg dem.

Aeroflot flighten gick Arlanda Moskva Tashkent Karachi New Delhi Bangkok tidigt 90 tal. Ett äventyr i sig.

Det har blivit för bekvämt att flyga, under 4 000 med ett stop bagage mat och spånken.

Ojoj vad dyrt det har blivit och skall köpa tre biljetter till juni. Ser att Finnair är ett relativt billig alternativ men hur flyger de idag med tanke på Ryssland? Skulle beställt för en månad sedan för 4000 istället för 7-8000 idag. Har vissa krav typ snabb resa med få byten:unsure:

Ojoj vad dyrt det har blivit och skall köpa tre biljetter till juni. Ser att Finnair är ett relativt billig alternativ men hur flyger de idag med tanke på Ryssland? Skulle beställt för en månad sedan för 4000 istället för 7-8000 idag. Har vissa krav typ snabb resa med få byten:unsure:
Finnair flyger samma väg som Thai Airways. Söderut över Polen och rundar Ukraina.

Ja mycket dyrare sista månaden,
Finnair ligger bäst till i pris och tider.

Tänk bara på att de priserna som vikingen visar i sin sökning inte nödvändigtvis är med Thai air.

Med rådet kvarstår! Var flexibel med datum och flyg (bolag) så kommer man ner billigare!
Så är det. - Men måste man av någon anledning beffinna sig någonstans på ett bestämt datum, så finns det något som kallas planering om vi bortser ifrån det billigaste allternativet....

Ja för tusan, Karachi. Det verka varit standard med k pist vakter nedanför trappan. Jag tänkte också gå ut en sväng på plattan men vände i dörren när jag såg dem.

Aeroflot flighten gick Arlanda Moskva Tashkent Karachi New Delhi Bangkok tidigt 90 tal. Ett äventyr i sig.

Det har blivit för bekvämt att flyga, under 4 000 med ett stop bagage mat och spånken.
Hej

Den turen har man ju gjort några gånger med Iljusin 86 och senare med 96 och , äventyr var det minst sagt.

1651669151453.jpeg

Ilyushin IL 96 400VPU RA 96104 Russian Federal Security Service

Mvh isan lover

Hej

Den turen har man ju gjort några gånger med Iljusin 86 och senare med 96 och , äventyr var det minst sagt.

1651669151453.jpeg

Ilyushin IL 96 400VPU RA 96104 Russian Federal Security Service

Mvh isan lover
Härliga flygplan det där, särskilt 86an, sen blev det lite modernare.. Ett förtäckt trupptransport Flygplan. Det fanns breda trappor ner till undervåningen och sen kunde man fälla ner trappor till marken u det buken. Supersnabbt att få ut ut ett per hundra spetszas på backen. Högt i tak som fan också, har för mig att det inte fanns några overhead bins över mittenraden.

Härliga flygplan det där, särskilt 86an, sen blev det lite modernare.. Ett förtäckt trupptransport Flygplan. Det fanns breda trappor ner till undervåningen och sen kunde man fälla ner trappor till marken u det buken. Supersnabbt att få ut ut ett per hundra spetszas på backen. Högt i tak som fan också, har för mig att det inte fanns några overhead bins över mittenraden.
Hej

Så här såg det ut ombord på Il-86.

1651672878034.jpeg

Mvh isan lover

Liknande trådar

Tillbaka
Topp