@Kycklingen, vår nya admin's avatar

Admins nick och avatar

• Behåll nick men byt avatar till en kyckling

Röster: 3 37.5%
  • Behåll nick och behåll katten

Röster: 4 50.0%
  • Behåll nick men ändra till hund

Röster: 0 0.0%
  • Behåll nick men ändra till valfri bild

Röster: 1 12.5%
  • Ändra nick och behåll katten

• Ändra nick och ändra bild

• Totala väljare
    8
  • Enkät stängd .

P

Pjodd

Gäst
Nu kommer inte detta att lösa världsfreden, men kom igen, att kalla sig för kycklingen och ha en katt i avataren verkar väl lite skumt;)
Jag är orolig för att katten kommer att äta upp kycklingen. Inte vill vi att vår nya admin ska bli uppäten:(

Katter i all ära, dom är härliga (även om jag föredrar hundar framför katter) så rockar fjädrar bäst!

Ska ge mig på att göra en omröstning så medlemmarna får säga sitt, men har inte gjort det innan så vi får se vad som händer...

Om vi medlemmar nu ska kivas och"hacka" på @Kycklingen om vilken avatar hon bör välja, så borde en bild liknande General el. Admiral vara gällande eftersom hon valde ansvaret över forumet. Så mitt förslag är naturligtvis i full stridsutrustning alla tillbehör möjligt är till M90 klädsel. Hon ska ju dock hålla oss medlemmar på mattan och också se till att vi är rumsrena här på forumet.
Så mitt förslag är: Iförd Stridsutrustad M90 och behålla nicket @Kycklingen.

Jo-Be

Klart att kycklingen kan kombineras med en katt. Jag träffade en farang med en hund som hette kao pad. Skulle inte alls förvåna mig om han åt vad han hette också. :)

1659252678179.png

Kunde låta bli;)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp