Möblera sitt hem i Thailand.

Måste ordna trappgrind med får se om möbelsnickaren fixar det, skall ju vara snygg med vill inte ha någon ful stålkoloss som bara fyller sin funktion.
Ungen kröp upp för alla trappor själv redan nu 8 månader gammal så behövs ju både uppe och nere.
Vi gick ju bakom honom när han kröp men han tog dom helt själv så där går ju inte släppa lös han vare sig uppe eller nere.

Beställde säkerhets grindar för trappan ifrån länken jag gav innan.
Funka bra och Line användes förstås.
Jag skickade foton med mått på öppningarna, länk på google map och dom skickar med Kerry express, cash on delivery ;)

Väntar vi bara på att tvbänken ifrån IKEA kommer så tv och ps4 kan ställas upp plus gardinerna så är detta rummet klart.
Skall se om jag hittar någon tapet med på ena väggen med nåt barnmotiv.

20180703_103416.jpg

Köpte tapeter till barnens rum på homepro, hade hyfsat urval på homepro Pattaya klang.
Priserna som i Sverige med skillnaden att tapetseringen ingick i priset.
Får testa, nu är det bara vitt i huset, tror bara det är någon grundfärg så mer måste på.
I vårat sovrum och vardagsrummet blir det väggpaneler och köket blir väl klinkers, trappan upp får jag fundera på, får måla i någon färg iallafall, för ser redan fläckar där smutsiga nävar tagit på vit vägg.

received_10156030668113751.jpeg

received_10156030626553751.jpeg

Nu är sonens rum klart förutom tapeten, barnrummen är inte så stora men vi har lyckats få till det.
Våningssängen är förutom säng också garderob, skrivbord/datorbänk och byrå, trappstegen är utdragbara lådor.
Själva det stökiga lekandet får han göra ute.
Själv säger han att det är the most epic room ever och det är ju det som är viktigast ;)
Och nej sängen är inte felplacerad, fönstret är, nu får han 2 små fönster där istället ;)

20180705_121742.jpg

20180705_121951.jpg

20180705_121813.jpg

Liknande trådar

H
Svar
71
Visningar
8 K
Hans Svensson
H
M