NY typ av VISA

Långeman

Forumveteran
Hittade detta om visa.Det märkliga med detta, är att man aldrig kan få ett visa, till det landet man redan befinner sig i.
Sant eller inte avgör själva, fråga inte mig.

THAI VISA MEMBER NEWSLETTER JULY 2015

5 YEAR MULTIPLE ENTRY VISA - "PE VISA"

You can now get a 5-year multiple entry visa for Thailand!
Perfect if you are under 50 years old, or not married to a Thai citizen or not working.

• Visa type: PE
  • Visa validity: 5 years
  • Length of stay: 1 year per entry
  • Extendable: Every entry gives you a full year stay, or you can extend every year at your local Immigration office.
  • Included: Immigration Airport Fast Track and Free Airport Limousine
For more information, please email mailto:elitecard@thaivisa.com
elitecard@thaivisa.com

Email us now and we will get back to you within 48 hours with application form and information package.

This is a sponsored message from Thailand Elite Card to the subscribers of Thaivisa Newsletter.

View web version
Unsubscribe here

TygwTBFl8927RGgVi892cJihzg

låter som det skall vara för bra för att vara sant, alternativt så kostar det ett sexsiffrigt belopp...

Ny typ av VISA, skapade en tråd om det här för 1 eller 2 år sen här på forumet. På Thaivisa fanns det info som sträcke sig till minns inte om det var runt 2006.

Står info om priser på hemsidan finns 3 olika Elite card som ger dig olika nivåer av privilegier.
Billigaste 500.000 bath och dyraste 2 millioner om jag inte missminner mig.

Här är länk till hemsidan.

http://www.thailandelite.com/index.php

Kan du inte få något bidrag från den givmilda norska staten till ett femårsvisum?

Jag tar den VISA som är billig till Thailand och enklaste , med mitt VISUM kan jag stanna i Thailand
i 6 månader som jag gör .
Dom svenskar som jag har kontakt med har Turistvisum , och efter 90 dagar måste dom resa ut av
Thailand . Det blir dyrt i längden . Man må tänka ekonomi här i Thailand också .

Jag tar den VISA som är billig till Thailand och enklaste , med mitt VISUM kan jag stanna i Thailand
i 6 månader som jag gör .
Dom svenskar som jag har kontakt med har Turistvisum , och efter 90 dagar måste dom resa ut av
Thailand . Det blir dyrt i längden . Man må tänka ekonomi här i Thailand också .

Om du läste första inlägget så stod det som ett alternativ till dom som är under 50 år eller inte gifta med en Thai.
Inte alla som har möjligheten som dig till ett non im O multiple entry. Finns ogifta och yngre som bor här nere med.

Om du läste första inlägget så stod det som ett alternativ till dom som är under 50 år eller inte gifta med en Thai.
Inte alla som har möjligheten som dig till ett non im O multiple entry. Finns ogifta och yngre som bor här nere med.
Non immigrant VISUM är for alla över 50 år gifta och ogifta som har ekonomisk möjlighet till det.
Visumet sjölv är bra , och innehaveren av Thailands pension VISUM tillåtes anlöpa eller lämna landet
så ofta som han vill under den tid och medan du är bosatt måste du rapportera till närmaste immigration
myndighet varje 90 dagar , så dom vet var du bor och ser till att du är säker på din plats.

För att vara berättigat till den thailändske pension visum måste du ha thailändsk bangkonto och ett uttalande
som bevisar att du har haft en balans på minst 800.000 Thb 2 månader innan ansökningen om Thailands
pension visum . Omvänt , är du också berättigat om du har en pension på 65.000 Thb per månad , som
är cirka Skr 16.000 .- Och du behöver inte vara gift med en Thai kvinna .

Non immigrant VISUM är for alla över 50 år gifta och ogifta som har ekonomisk möjlighet till det.
Visumet sjölv är bra , och innehaveren av Thailands pension VISUM tillåtes anlöpa eller lämna landet
så ofta som han vill under den tid och medan du är bosatt måste du rapportera till närmaste immigration
myndighet varje 90 dagar , så dom vet var du bor och ser till att du är säker på din plats.

För att vara berättigat till den thailändske pension visum måste du ha thailändsk bangkonto och ett uttalande
som bevisar att du har haft en balans på minst 800.000 Thb 2 månader innan ansökningen om Thailands
pension visum . Omvänt , är du också berättigat om du har en pension på 65.000 Thb per månad , som
Även för dom gifta under 50 då jag själv innehar ett och har en del år igen till 50, men fattar inte vad det har med denna tråden att göra?

Behöver jag inte vara gift med en Thai man då!

Liknande trådar

J
Svar
18
Visningar
2 K
anonymous
A
A
Svar
0
Visningar