Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är vattenledningen till duschörnan dragen utanför?
Ser inget draget vatten i duschörnan men 2 rör till höger om mellanväggen?
Först såg jag inget avlopp från duschörnarn men kanske är det ett suddigt litet vattenhål jag ser där
Sladden tänkte jag på men ser ju bara ut att vara en löst liggande sladd.
Sen tycker jag dom kunde målat lite bättre, massa rosa färg på det bruna ingen snygg kant
Vi köpte ett färdigt dass hus i liknande storlek som stod på betongplatta var med riktig dusch, rövdusch, riktig toalett och handfat, kaklat och färdigt för att bara koppla in vatten och 2 cement avlopp tunnor.
Gick på 30.000 bath har jag för mig levererat ställt på plats och installerat.
Lät ju inte så farligt. Tjejen vill göra det vid sina föräldrars hus.
Skulle jag faktiskt kunna tänka mig bidra till om det inte är dyrare. Har inget emot det dom har nu men självklart är en riktigt dusch att föredra
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.