smarthphone i Thailand

• Trådstartare Trådstartare lubo68
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Köp inte en Samsung i swe för då ingår inte thai språket ock går inte att ladda ner från Samsung har frågat dom varför och svaret jag fick du bor ju i Europa.....
HTC har samma problem OBS gäller Android

"rosen66 " sa:
Köp inte en Samsung i swe för då ingår inte thai språket ock går inte att ladda ner från Samsung har frågat dom varför och svaret jag fick du bor ju i Europa.....
HTC har samma problem OBS gäller Android
Nu fårstår jag inte ??? Frugan har en och den har vi aldeles nyss gjort en progamuppdatering på, och hon har laddat ner appar.
Allt funkar. Vad är det som inte går??

Att få Thailändskt språk på menyerna i tel. Samma köper du en i Thai kan du inte få svenska menyer.

"Jonas " sa:
Att få Thailändskt språk på menyerna i tel. Samma köper du en i Thai kan du inte få svenska menyer.
Jaha nä det blir nog värre det. Fodrar vad jag kan förstå en helt ny progamvara.
Och det kostar nog pengar.

Där har du ju en skillnad med Iphone, alla innehåller alla språk och tecken, dessutom väldigt lätt att byta teckenuppsättning, ett tryck på tangentbordet.

Kan hålla med om att radiomottagning och telefonljud inte är top of the line i Iphone men så mycket annan funktionalitet är så outstanding att det är värt köpet. Och allt annat är ju bara kopior, eller hur.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp