thai airways erfarenheter

Nej då ligger priset högre. Men ska kolla strax.
Skit samma , nu har jag jobb varje dag året ut , så utan att röra mina låsta besparingar och oavsett hur mycket jag vill spendera så har jag råd ,, Kan flyga Biz extra om jag så vill , Thabattingar sitter det sedan länge så det räcker i BKK bank Får se vad det blir för bolag , kanske tar Baggarnas premium , helt ok för en extraslant , ca 1000 sek extra för mig som är stamkund brukar det vara , kan inte ligga helrakt , men sitter grymt bra

Just hemkommen från 8 timmar byggjobb , bygger ett loftgolv på 70 m2 samt under detta tre rum för kundens tre tonåringar , Mao ljudisolerat . Kan säga att trots mina 69 år så orkar jag mer ansträngande jobb än den 45 åring jag jobbar med , Rätt kul att känna att man är med i matchen , samtidigt tjänar man bra med sek trots den dåliga kursen 555:)När detta är sliuom två veckor ca så börjar ett tre och en halv månads vikariat som drifansvarig förvaltare (mitt gamla yrke ) skall bli kul , Sen efter nyår , blir det värme och hojåka :thumbsup:

Off topic 555
Som gravt flygrädd har jag inbillat mig att 747:s starter o landningar är behagligare (läs: inte lika branta) än ALLA andra plan.
Fel eller bara hjärnspöken?
Mvh vågavägraflygautanattvaraklimat"smart".

Man kan riskera 777-200 och då får man inte ens flatbed!!!

Fast det var ju bara en period förra året när de hade tekniska problem och saknade flera maskiner. Då fick de sätta in B777-200 istället.

Så det är ingen risk man kan ta hänsyn till...

@magunnar
C-class heter business kabinen, J-class är en bokningsklass på den mest rabatterade businessklassbiljetten.

F kabin
C kabin
M kabin
Y kabin

Det är kabinklasserna för First, Business, Premium Economy och Economy.

Alla andra bokstäver är bokningsklasser inom respektive kabinklass.

Off topic 555
Som gravt flygrädd har jag inbillat mig att 747:s starter o landningar är behagligare (läs: inte lika branta) än ALLA andra plan.
747 (Jumbojet ) är världens säkraste maskin sett ur alla perspektiv . Fyra maskiner , storlek (i turbulens ) , Flertalet hydraulsystem /elsystem , finns mycket att läsa om denna maskin .

Off topic 555
Så är det förvisso , men beror mycket på piloterna

747 (Jumbojet ) är världens säkraste maskin sett ur alla perspektiv . Fyra maskiner , storlek (i turbulens ) , Flertalet hydraulsystem /elsystem , finns mycket att läsa om denna maskin .

Återigen ett påstående från din sida som jag önskar att du styrker med någon källa mer än att du "tycker" det.

Visst är det ett säkert plan men flera av dina "kriterier" uppfylls av de allra flesta stora flygmaskiner idag... B777, B787, A340, A350, A380 osv...

Liknande trådar

Tillbaka
Topp