Thailands ledare sitter kvar – oavsett hur folket röstar

De två senaste inläggen visar på en oerhörd förenklad världsbild och stor ignorans. :thumbsdown:
Tycker att det är tråkigt att så stor del av Sveriges befolkning är så dåligt upplysta . eller kanske skall säga helt enkelt inte vill se sanningen , det kommer nämligen direkt från säker källa , och Mig verket har skrivit detta själva i en redogörelse ..Tyvärr sant .. men det skall vi inte prata eller debattera om utan min andemening är att vi generellt är för slappa mot all kriminalitet oavsett vilka som står för den ....Utom ekonomiska brottslingar , dom sätts åt utav helv...;)

Jag har ju svarat dig i PM, det torde räcka;)
Jo det stämmer bra det , tyvärr fungerar inte den att svara på , detta var väl mer en hjålp till att finna källan till vad jag påstod.. annars helt överens med Dig ;):thumbsup:

FÖ , så censureras även privat meddelanden av Pk security, fn så löjligt ... Sanningar skall bara inte fram :)..

Varför! Är ni så förvånade?
Det är en styrande diktatur och inte en demokrati(som inte funkar), visst, fria val. Sen då, tjosantjosan vill ju ändå sitta kvar och diktera oavsett kommande valets utkomst, varför är ni så förvånade:confused::confused::confused:

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
1 K
A

Tillbaka
Topp