Umgås med min tjej i thailands bäste vän i sverige ?

 
Några skrev om kontrollbehov och det är ju tyvärr en sak som många thailändskor har.

Inte minst bland barerna har man ju sett massor av exempel på kontroll och bevakning. Gubben går ut en kväll och frugan är som en hök efter honom. Detta bottnar oftast i att dessa damer själva har ett förflutet i barerna och bär med sig känslan av att gubben, pengarna stenhårt måste bevakas. Bara lite trist att många tjejer inte kan släppa detta beteende när dom väl fångat gubben.

BTT
Nu har fått komma tillbaka men fan likväl ska du fortsätta skriva om barer, barbrudar, deras gubbar, hittan och dittan, att du inte lär dig. Börja skriva om något annat annars är tjafset snart igång igen och du åker väck.
 
Några skrev om kontrollbehov och det är ju tyvärr en sak som många thailändskor har.

Inte minst bland barerna har man ju sett massor av exempel på kontroll och bevakning. Gubben går ut en kväll och frugan är som en hök efter honom. Detta bottnar oftast i att dessa damer själva har ett förflutet i barerna och bär med sig känslan av att gubben, pengarna stenhårt måste bevakas. Bara lite trist att många tjejer inte kan släppa detta beteende när dom väl fångat gubben.

BTT
Frugan märker knappt att jag drar ut, tog par timmar igår och redan påväg hem igen innan jag fick meddelande, var är du? Jag brukar skämta ibland att nu drar jag till mitt gig, då bara garvar hon, sure you think someone want old man like you!?
 
Hej

Thai tänker inte alltid på samma sätt som vi, jag skulle kunna tänka mig att hon menar väl om det bara handlar om att umgås, hon kan ju dessutom ha bett kompisen hålla ett vakande öga på dig, samt bett kompisen fixa mat och se till dig lite.

Förstår att andra hissar varningsflagg men Thai är Thai och då blir det lite annorlunda ibland.

Mvh isan lover
Skulle även kunna handla om misstag i översättningen mellan thai-swe-eng?
 
Tack @stef@n , nu slipper vi skriva det själv. :wai:
Jag har försökt hjälpa BTT att få komma tillbaka till MPR (minns inte om det lyckades) och denna gång hjälpte jag honom att komma i kontakt med Kycklingen via Facebook (om det nu var där de kom i kontakt med varandra) men sen fortsätter han med samma tjat, jag har försvarat honom många gånger men nu är jag så jäkla less på det.
 
Nu har fått komma tillbaka men fan likväl ska du fortsätta skriva om barer, barbrudar, deras gubbar, hittan och dittan, att du inte lär dig. Börja skriva om något annat annars är tjafset snart igång igen och du åker väck.
BTT och Nong Khai kommunisten var de två främsta anledningarna till allt tjafs, tjäbbel och den spirande osämjan på det andra forumet,,, bara gratulera den som har släppt in honom här
 
Jag har försökt hjälpa BTT att få komma tillbaka till MPR (minns inte om det lyckades) och denna gång hjälpte jag honom att komma i kontakt med Kycklingen via Facebook (om det nu var där de kom i kontakt med varandra) men sen fortsätter han med samma tjat, jag har försvarat honom många gånger men nu är jag så jäkla less på det.
Om kycklingen är samma person bakom nicket som tidigare var aktiv på MPR så borde det stå på klart vad som komma skall,,, väntar bara på hans svammel om de småflickor han har lurat upp på rummet
 
BTT och Nong Khai kommunisten var de två främsta anledningarna till allt tjafs, tjäbbel och den spirande osämjan på det andra forumet,,, bara gratulera den som har släppt in honom här

Jag vet jag är roten till allt ont. Första och andra världskriget vad mitt fel. Det var jag som såg till Att Donald Trump valdes till president och jag är pappa till Kim Jong Un etc etc.....

Vem är du?

BTT
 
Ber om ursäkt om jag råkade skriva om bartjejer. Lovar att det inte ska upprepas.

Fenomenet med kontrollerande partners är givetvis inget som enbart finns i Thailand. Finns i alla länder och gäller både kvinnor och män.

BTT
 
Om kycklingen är samma person bakom nicket som tidigare var aktiv på MPR så borde det stå på klart vad som komma skall,,, väntar bara på hans svammel om de småflickor han har lurat upp på rummet
Nu är det @Kycklingen som är Admin, således är det hon som bestämmer vem hon släpper in. Alla bör få en andra chans och om man avstår från att provocera blir det säkert bra. Om inte är vi några stycken som har befogenhet att åtgärda problemet. Så du behöver inte oroa dig, MPR är icke liktydigt med Thaisnack.se.
 
Jag har försökt hjälpa BTT att få komma tillbaka till MPR (minns inte om det lyckades) och denna gång hjälpte jag honom att komma i kontakt med Kycklingen via Facebook (om det nu var där de kom i kontakt med varandra) men sen fortsätter han med samma tjat, jag har försvarat honom många gånger men nu är jag så jäkla less på det.

Jag vet jag är roten till allt ont. Första och andra världskriget vad mitt fel. Det var jag som såg till Att Donald Trump valdes till president och jag är pappa till Kim Jong Un etc etc.....

Vem är du?

BTT

Inte alls att Du är roten till allt ont, enligt min fru så är felet mitt när det gäller första och andra www,
och mycket annat....fast Trump har hon inte nämnt något om.
 
Jag har försökt hjälpa BTT att få komma tillbaka till MPR (minns inte om det lyckades) och denna gång hjälpte jag honom att komma i kontakt med Kycklingen via Facebook (om det nu var där de kom i kontakt med varandra) men sen fortsätter han med samma tjat, jag har försvarat honom många gånger men nu är jag så jäkla less på det.
Tack, då vet jag hur han sökte upp mig och jag kan släppa det.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp