All heder till dig och din fru
@kurant som lägger tid, pengar och energi på att hjälpa tjejen!
Tack, men vi lägger just ingen tid tjejen alls, vi flyttar och har redan lämnat henne till en annan familj.
Det ringa vi bistår med är pengar och det är inte mer än 350kr per månad.
I alla fall så är det nog frun mest som har lite dåligt samvete och ömmar för flickan när hon själv känner att hon inte räcker till att ta hand om henne. Dom fungerade inte bra ihop men tjejen var som en otämjd vildhäst från början.
Frun har inga egna barn sen tidigare och är nu för gammal för att bli gravid igen. Det är positivt för man har ju inte en "surkärring" var 28 dag längre.
Nu vi handlat åt henne idag, det vi planerade och med plånboken öppen så jag köpte en cykel åt henne som en tidig julklapp.
Utöver det har vi varit på banken och ändrat några av fruns konton och samtidigt gjort Nicole som förmånstagare på fruns livförsäkring.
Själv flyttar vi från området i morgon så jag har ingen aning om jag får se Nicole Prinsessa Pepito som hon heter på många år.
Är bara att hoppas och önska att det går bra för flickan framöver. Men jag skulle inte klara en vecka i den miljön.
Skitigt, uppfödning av stridstuppar och mer än tio personer i alla åldrar boende 30 m2