Barn namn som kan uttalas av både Thai och Svensk.

Hej

Själva valde vi Kevin just p.g.a att det var lätt att uttala även i Isaan.
Sen att det fanns en koppling till en tidigare kanonspelare i Liverpool gjorde ju inte saken sämre.

Mvh isan lover

@Lyco I need help ;)

Alexander Agnar Oliver behöver jag en översättning på.
Alexander och Oliver har jag väl fått tidigare i tråden men inte Agnar.
Dom kunde inte översätta namnen när sjukhuset skickade in så namnet är inte registrerat än.

@Lyco I need help ;)

Alexander Agnar Oliver behöver jag en översättning på.
Alexander och Oliver har jag väl fått tidigare i tråden men inte Agnar.
Dom kunde inte översätta namnen när sjukhuset skickade in så namnet är inte registrerat än.

อังนารึ kan det inte bli ang naa ru.

Agnar, väldigt ovanligt namn som bara finns 227 som heter så och endast 38 som tilltalsnamn och ett fornnordiskt namn inte. Finns Agnes แอคเนส då engelska ääkhnet, om nu Thai skall kunna uttala det får det nog bli อัคนาร์ men blir nog klurigt men du kan ju testa din fru om hon får någon ordning på det!

Agnar, väldigt ovanligt namn som bara finns 227 som heter så och endast 38 som tilltalsnamn och ett fornnordiskt namn inte. Finns Agnes แอคเนส då engelska ääkhnet, om nu Thai skall kunna uttala det får det nog bli อัคนาร์ men blir nog klurigt men du kan ju testa din fru om hon får någon ordning på det!

Haha

Verkar som att vi har olika uttal i Sverige.
Mitt uttal av Agnar ar med Ng-ljud, det samma gäller Agnes.
Mitt uttal är mer som Angnar och Angnes.

Då är det inte konstigt att det blir avvikande.

Det är inte så noga att hon kan utala det de är ett mellan namn som mest skall skrivas inte sägas.
Min farfars namn.
Alexander Agnar Oliver blir hela namnet.

Med @andrejsdenruskige stavning så blir GN i mitten rätt utalat men R i slutet blir fel blir ru.
Med Lycos stavning så blir det rätt i slutet men GN i mitten låter fel.

Med @andrejsdenruskige stavning så blir GN i mitten rätt utalat men R i slutet blir fel blir ru.
Med Lycos stavning så blir det rätt i slutet men GN i mitten låter fel.

Hmmmm
Allt är väl samma stavning förutom GN ljudet.

Frågade damen om det inte fanns något sätt att klippa bort det där U:et som följer efter R:et.
Fick inget positivt svar på det.

Själv kan jag inte ett skvatt om thai, så personligen kan jag inte hjälpa

Hmmmm
Allt är väl samma stavning förutom GN ljudet.

Frågade damen om det inte fanns något sätt att klippa bort det där U:et som följer efter R:et.
Fick inget positivt svar på det.

Själv kan jag inte ett skvatt om thai, så personligen kan jag inte hjälpa
Nej det är inte samma stavning, kolla på R i slutet du har ett U ovanför R på din stavning..

Liknande trådar

P
Svar
56
Visningar
5 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp