Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tyvärr förstår de inte alltid barnens bästa , utan ger "tillbaka" på ett synnerligen egoistiskt sätt ,, Har själv ett antal skilsmässor bakom mig , så inget som jag är förvånad över , sen skall barnen alltid vara hos Pappa när damen vill , inte när barnet eller pappan vill ,, Märkligt
Jag har ju en egenproducerad son och jag är väldigt säker på att han är min. Annars har jag förmodligen en dubbelgångare eftersom han är mycket lik mig i ansiktet, stackarn.
Jag har ju en egenproducerad son och jag är väldigt säker på att han är min. Annars har jag förmodligen en dubbelgångare eftersom han är mycket lik mig i ansiktet, stackarn.
Våra barn får beröm för att de är så söta ... jag vet att de är mina, men man börjar ju nästan att fundera ... visst jag var söt nät jag var liten ... men ...
En bra aspekt , men det vet man ju som sagt aldrig som far , om man inte kört ett provrör då förstås ,Annars bra kvinnan som kan vara säker , kanske om hon inte har ett promiskuöst beteende
Detta är ett mycket stort problem i Sverige som allt för få Svenskar inser vidden av.
För ett enbart bibehålla populationen krävs att varje kvinna föder 2.1 barn, Svenskor ligger på 1.6 så antalet ursprungs svenskar minskar över tid. Mu-slimska kvinnor föder mer än dubbelt så många barn så på sikt kommer dom att bli majoritet i Sverige.
För att det inte ska bli politiskt så stannar jag här fortfarande helt on topic.
Visst behöver det öka bland svenskarna men det senaste jag såg var knappt 2/kvinna (1.85) och förutspås ligga däromkring. Faktiskt bland de högsta i Sverige om jag minns rätt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.