Är det framtidens "vaccinmissbrukare" vi ser här?
Tänk om det ligger någonting i det här:
I över 25 år har jag följt utvecklingen inom det medicinska vetenskapsområdet och agerandet från det oerhört mäktiga medicinindustriella komplexet med de stora läkemedelsföretagen i centrum. Jag ha…
anthropocene.live
"Ju mer jag lär mig om de falska vacciner som nu injiceras mor coronaepidemin, ju mer misstänker jag att slutmålet är att helt rasera människors immunförsvar mot, i detta fall, virus. Därmed skulle alla bli beroende av att ständigt tvingas ta injektioner och andra medikament mot virusinfektioner eftersom den egna kroppen inte längre kan bekämpa dem. Jag blir därför inte ett dugg förvånad när jag nu ser att det är exakt denna effekt som de nu hårdlanserade geninjektionerna verkar ha. I två artiklar har jag hittat siffror över hur dessa falska vacciners skyddande effekt mot det aktuella viruset snabbt klingar av. Men det är inte nog med det,
preparatens producerade spikproteiner bryter ner immunförsvaret och lämnar människor helt oskyddade för virusinfektioner.
Man skriver att ”
de senaste siffrorna från UK PHE Vaccine Surveillance Report om influensafall visar att dubbelt vaccinerade 40-70-åringar har förlorat 40% av sin immunförsvarsförmåga jämfört med ovaccinerade människor. Deras immunförsvar försämras med cirka 5% per vecka (mellan 2,7% och 8,7%). Om detta fortsätter kommer 30-50-åringar att ha 100% immunförsvarsförstörelse, noll virusförsvar till jul och alla dubbelt vaccinerade personer över 30 kommer att ha förlorat sitt immunförsvar i mars nästa år.” Samtidigt har de ovaccinerade kvar sitt immunförsvar och är långt bättre skyddade."
Latest UK PHE Vaccine Surveillance Report figures on Covid cases show that doubly vaccinated 40-70 year olds have lost 40% of their immune system capability compared to unvaccinated people. Th…
theexpose.uk