Hej! För det första så måste du ju kunna lita på din tjej och vara säker på att hon inte letar upp en ny Farang så fort du åker hem till Sverige igen när du bara är där i 3 veckor åt gången!
När jag träffade min fru för 15 år sedan så tog det mig 2 resor med en vistelse på 5-8 månader varje gång INNAN jag beslutade att jag skulle skicka pengar varje månad till henne,samt att bygga oss ett hus!
Första gångerna skickade jag 5.000 bath och hon tyckte det var väldigt snällt gjort och efter 3 år så tog jag med henne till Sverige och där gifte vi oss och hon stannade i 3 månader på grund av att hon saknade sina 2 barn,vilket ju var fakta!
Men nu efter alla dessa år som vi varit gifta så säger hon alltid när vi pratar i telefon att skicka så mycket du klarar av för du måste ju ha pengar själv också så det är helt upp till dig säger hon!
Nu är vi som sagt var gifta och har varit sedan 2002 i Juli den 19:e så vi är oerhört lyckliga och har det hur bra som helst ,men nu för tiden så brukar jag skicka ner 10.000 bath till henne och det är ju en del som skall skötas och varje gång jag kommer ner så visar hon upp alla kvitton på det som hon använt pengarna till!
Då e det schysst tycker jag,men naturligtvis har hon fått lite extra någon gång då man ex,vis vunnit lite på tipset eller liknade!
Så jag kom till Sverige igen i april nu och kommer garanterat att åka ner igen i mellan November och Januari för 4-6 Månader eftersom vi skall bygga oss en liten bungaloo för bara oss två strax utanför byn som jag nämnt i en annan artikel!
Men när det gäller att skicka pengar så gör jag det alltid via datorn och min bank (HB) dom tar 40 kronor för det så det är okej!