Rätt och fel Gillar ni barnskrik på flyg.

Gillar ni barnskrik på flyg.

• Ja

Röster: 3 5.0%
  • Nej

Röster: 45 75.0%
  • Bryr mig inte.

Röster: 12 20.0%

• Totala väljare
    60

En del föräldrar verkar ju tro att det är deras mänskliga rättigheter det handlar om, att få förstöra för andra bara för de har barn. De borde ta ansvar i ställer för att skylla ifrån sig, funkar det inte att resan med ungarna så ge f*n i att resa då.
Jag tror att alla föräldrar tar ansvar för sina barn men inte ovanligt att barn får ont i öronen pga tryckförändringen. De som lider värst av ett skrikande barn är helt klart föräldrarna som inser att de stör andra samtidigt som de ska trösta och försöka få tyst på sin älskling.

Jag har inte röstat för jag tycker att hela frågeställningen är löjlig.

Vad har det med småbarn på flyg att göra, det är ingen mänsklig rättighet att få flyga.
Barn 0-2 år mår nog bättre av att stanna på landbacken iställes för flängas runt pga egoistiska föräldrar vill ut och resa.
Beror på förldrarna, dom vill inte åka med sina barn och egntligen inte göra nåt med sina barn, Bara slappa i soffan och
möjliktsvis hämta dom från skolan. Du r lat Pan pan du gör ingenting, Städa Ok men din tomt som du tokigt nog visar
bilder på HUVA.Lat gubbe. Du skriver går ut varje morgon och äter frukost, Va f-n åkar du inte fixa frukost

Vad har det med småbarn på flyg att göra, det är ingen mänsklig rättighet att få flyga.
Barn 0-2 år mår nog bättre av att stanna på landbacken iställes för flängas runt pga egoistiska föräldrar vill ut och resa.
Kan det vara att gnälliga gubbar inte borde flyga när de inte klarar av vardagens normala problem. Ingen mänsklig rättighet att gnällgubbar ska få flyga heller.

Den frågeställningen borde du ha med i din omröstning!

Vad får dig att tro att små barn ”lider” av att flyga? Skriker gör dom ibland oavsett var dom är.
Vår lilleman skrek under start och landning, naturligtvis problem med tryckutjämningen och ont i öronen. Barn lider inte mer än vuxna. Alla har samma rättighet att flyga i vilken klass man vill så länge man betalar sin biljett. Allt annat är diskriminering!

I omröstningen står det inget om barn 0-2 års ålder , finns barn som kan föra liv även efter 2års ålder.
Vad blir nästa tråd ??
vi som gillar Putins krig i Ukraina eller vi som gillar höga elpriser ??
Som man frågar får man svar , det är sen gammalt .
Men jag gillar dig ändå och tyckar att du tillför mycket bra till detta forumet.

Vår lilleman skrek under start och landning, naturligtvis problem med tryckutjämningen och ont i öronen. Barn lider inte mer än vuxna. Alla har samma rättighet att flyga i vilken klass man vill så länge man betalar sin biljett. Allt annat är diskriminering!
Helt rätt!

Barn lider under flygningen!

De som tycker att de ska få sitta där fram utan barn där fram människor som inte har nån vidare människosyn.

Ok tack för förklaringen. Jag antar dock att detta har föregåtts av någon diskussion i någon annan tråd eftersom det vad jag ser inte fanns någon alternativ om att om att det var fel med barn i främre delen av planet. De var väl du som böjande prata om bussiness class och hycklare innan någon ens hade kommenderat omröstningen.

Personligen slipper jag gärna barnskrik när jag ska flyger men får ju självklart acceptera det när det händer.
Ja om du läst hela tråden så.hade du sett att jag rekommenderar att man lägger till just premium/business class i omröstningen.

De är där de tycker att de ska få sitta själva. Utan barnskrik.

Beror på förldrarna, dom vill inte åka med sina barn och egntligen inte göra nåt med sina barn, Bara slappa i soffan och
möjliktsvis hämta dom från skolan. Du r lat Pan pan du gör ingenting, Städa Ok men din tomt som du tokigt nog visar
bilder på HUVA.Lat gubbe. Du skriver går ut varje morgon och äter frukost, Va f-n åkar du inte fixa frukost
Går jag ut varje morgon och äter frukost?
Jag har gått ut 2 gånger och ätit frukost nu på lite över 1 och 1/2 månad igår och i förrgår.
Gör jag inget med barnen?
I Mars var vi på en tripp till Kanchanaburi, Ramayana och Koh Larn på helgerna då det var skola på vardagarna.
Tomten håller jag på och röjer upp skall se jäkligt ut då, jag gjör inte ordning den utseendemässigt, jag sågar ner allt och gör gräset så kort som möjligt då jag kanske kommer vara borta 3 månader.
Men förstår känsligt ämne då många börjar hippa på person istället för hålla sig till frågan.

Nu skall jag nog med gå ut och äta frukost så du kan störa dig på det med, idiot...

20230325_122346.jpg

20230325_123526.jpg

20230326_110730.jpg

20230326_111125.jpg

20230326_121141.jpg

Kan det vara att gnälliga gubbar inte borde flyga när de inte klarar av vardagens normala problem. Ingen mänsklig rättighet att gnällgubbar ska få flyga heller.

Den frågeställningen borde du ha med i din omröstning!
Ja och det bra med internet är att man kan stänga av när man tröttnar på gnällgubbar, vilket jag gör här nu och slår av forumet när folk inte kan ta en frågeställning för var det är utan skall hoppa på i person.
Jag startade denna tråd för ämnet höll på och tjata sönder en annan tråd och la till frågeställningen på skoj.
Hoppas frugan din hjälper dig igenom alla vardagsproblem du verkar ha sådana problem med.
Nu slår jag av mig från forumet en tid framöver, kanske dyker upp i höst.
Kanske går och äter en frukost ute, det har jag råd med, packat ryggsäcken har jag gjort med så blir nog även bad.

Senast ändrad:
Går jag ut varje morgon och äter frukost?
Jag har gått ut 2 gånger och ätit frukost nu på lite över 1 och 1/2 månad igår och i förrgår.
Gör jag inget med barnen?
I Mars var vi på en tripp till Kanchanaburi, Ramayana och Koh Larn på helgerna då det var skola på vardagarna.
Tomten håller jag på och röjer upp skall se jäkligt ut då, jag gjör inte ordning den utseendemässigt, jag sågar ner allt och gör gräset så kort som möjligt då jag kanske kommer vara borta 3 månader.
Men förstår känsligt ämne då många börjar hippa på person istället för hålla sig till frågan.

Nu skall jag nog med gå ut och äta frukost så du kan störa dig på det med, idiot...

20230325_122346.jpg

20230325_123526.jpg

20230326_110730.jpg

20230326_111125.jpg

20230326_121141.jpg

Är det PanPan som sitter och slappar där i stolen? :)))

BTT

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27