Rätt och fel Gillar ni barnskrik på flyg.

Gillar ni barnskrik på flyg.

• Ja

Röster: 3 5.0%
  • Nej

Röster: 45 75.0%
  • Bryr mig inte.

Röster: 12 20.0%

• Totala väljare
    60

Planerar du en emigration, smugglar något eller något annat fuffens? 184 kg, otroligt.

Eftersom vi är 3 personer på denna resa och tragiskt nog så hade vi biz till Thailand men eco hem så får vi ta 184kg. Hade vi haft biz hem så är det 256kg.
Hade äldsta dottern åkt med så blir det en del kilon till.
256kg hade vi förra året och året innan dess.

Man kan packa med sig stenar från diken om man önskar att ha thailändska dikesstenar med sig hem.
Jobbigt som satan.

Eftersom vi är 3 personer på denna resa och tragiskt nog så hade vi biz till Thailand men eco hem så får vi ta 184kg. Hade vi haft biz hem så är det 256kg.
Hade äldsta dottern åkt med så blir det en del kilon till.
256kg hade vi förra året och året innan dess.

Man kan packa med sig stenar från diken om man önskar att ha thailändska dikesstenar med sig hem.
Jobbigt som satan.
Ja, även om ni 'bara' kan transportera 184kg på 2 personer (6 åringen räknas inte). Så jag undrar vad i helsike ni transporterar på en semesterresa?

Ja, även om ni 'bara' kan transportera 184kg på 2 personer (6 åringen räknas inte). Så jag undrar vad i helsike ni transporterar på en semesterresa?
Han har väl inte sagt att han skall fylla viktgränsen bara hur mycket han får checka in. När vi reser hela familjen brukar vi komma upp i 100kg men vi kanske bara tar med oss 90kg hem till frugans förtret :)

Han har väl inte sagt att han skall fylla viktgränsen bara hur mycket han får checka in. När vi reser hela familjen brukar vi komma upp i 100kg men vi kanske bara tar med oss 90kg hem till frugans förtret :)
Läs hans kommentar: "
Hade äldsta dottern åkt med så blir det en del kilon till."

När SAS börjar flyga till BKK så blir det en hel del bagage om man känner för det.
Jag och frun får ta 4x32 var och med lite trix så får även yngsta eller äldsta dottern ta 4x32.
Vi skulle kunna maxa det till 15x32kg på hela familjen. Dvs 480kg. Lite extra trixig så 512kg

IMG_8722.jpeg

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27