glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Att vara polis i Sverige måste vara ett av dom mest otacksamma skitjobben som finns och dessutom till en ganska dålig lön. All heder åt den svenska poliskåren, ni gör ett bra jobb efter era resurser och befogenheter. Visst, det finns definitivt rötägg där som överallt annars, men överlag :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

"Berralund " sa:
Att vara polis i Sverige måste vara ett av dom mest otacksamma skitjobben som finns och dessutom till en ganska dålig lön. All heder åt den svenska poliskåren, ni gör ett bra jobb efter era resurser och befogenheter. Visst, det finns definitivt rötägg där som överallt annars, men överlag :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Kan bara hålla med, de vet oftast inte vad de kom fram till och blir ibland sparkade på av medierna för att de är för hårda. De skyddar ju bara oss medborgare, de har väl en gräns oftast också, fast jag har nog aldrig stött på någon som går över styr.

Nu har jag raderat 18 inlägg som inte har något med glimtens bildtråd att göra!

Vi inom staff har annat att göra än att rensa bland alla dessa inlägg med pajkastning som huvudsyfte.

Vid ett flertal tillfälle har vi bett er att hålla era dispyter i "Dude".
Var snälla och respektera detta.

Så här kan det se ut i thairiket
uhagumam.jpg
a9ehe3ud.jpg
eby5e8an.jpg
ba8a2yga.jpg
uja3e5y3.jpg
7y4e8y5y.jpg
vuhuvyge.jpg

Ja fint och gött att slappa där är det allt men kände sist att hedanefter blir det bara 1 dygn med slapp och bad.

uploadfromtaptalk1409746641558.jpg

Var inget illa kommentarat var mest upplysningsvis pga. kommentaren uppfattade jag det som att du trodde dom sista bilderna var från Pattaya och gjorde en jämförelse.

Nej då Fick den bilden på Fb och tänkte jag skulle lägga in den här bara för att kul hur se hur et har utvecklas Kunde inte vara mycket där då eller.

Kollar på fotot är det inte igentligen från Naklua? hade det varit Pattaya borde ju Pratumnak berget ligga på udden men slätt med skog?

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp