glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"Phonta " sa:
Klappa på Cumulus/Legolas i stället , din polare från den "mörka sidan"
Sen förstår jag inte vad det skulle vara för fel att ge karma till ett inlägg som man tycker är bra. Är inte det som karman är till för eller har jag missat något på det här forumet??

"hillmer " sa:
Sen förstår jag inte vad det skulle vara för fel att ge karma till ett inlägg som man tycker är bra. Är inte det som karman är till för eller har jag missat något på det här forumet??

Nä du har inte missat något, jag gör som dig, ger karma för ett bra inlägg och inte för att man är vänner privat.

Dagens middag pet pet
peve8anu.jpg
adybasa9.jpg

Ja nu vet jag vad du menar med pet pet! ;)

Det sär väldigt gott ut, man saknar thaimaten på jobbet. Chillin är ju för tusan beroendeframkallande. :D

Igår.så hade vi ett riktigt jävla skit jobb o det.på grund av regnet vi skulle bygga upp en mässa i Gustavsbergs hamnen allt försjön
Allt.va en jävla väntan tältbyggarna slovenier fan va sakta det gick så blev lite humör svängningar ;)
pu6upy8u.jpg
asedytu8.jpg
muvynana.jpg
a8eqebyb.jpg
2eru4evy.jpg
e6amy7eb.jpg
ype2uted.jpg
e3yny2es.jpg
8ujapyte.jpg
4aheqeqe.jpg

Kolla.in loggan på deras bil ;)
yvu6uga8.jpg

8upysume.jpg
a7a2urub.jpg
e6ypuret.jpg
uhuzusy3.jpg
neqe8atu.jpg
amurage2.jpg
8e5e2u4e.jpg
u7a8aruq.jpg

När.jag tog den här bilden så blev killen sur för att jag tog.bilden o börja tjafsa. Då sa.jag till han att detta e.ett.fritt land o så fråga ja om han va här.o.jobba svart när.han va så rädd.för.att hamna på bild jävla tomte :)

tuqetu6a.jpg

Verkligen trist på ostsidan. Här på västkusten sken faktiskt solen det mesta av dagen igår och det är klarblå himmel idag. Riktigt skönt ute faktiskt. Tack för bilderna Micke, det är roligt att få en inblick i ditt jobb. :)

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp