Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Sen förstår jag inte vad det skulle vara för fel att ge karma till ett inlägg som man tycker är bra. Är inte det som karman är till för eller har jag missat något på det här forumet??
Sen förstår jag inte vad det skulle vara för fel att ge karma till ett inlägg som man tycker är bra. Är inte det som karman är till för eller har jag missat något på det här forumet??
Igår.så hade vi ett riktigt jävla skit jobb o det.på grund av regnet vi skulle bygga upp en mässa i Gustavsbergs hamnen allt försjön
Allt.va en jävla väntan tältbyggarna slovenier fan va sakta det gick så blev lite humör svängningar
Kolla.in loggan på deras bil
När.jag tog den här bilden så blev killen sur för att jag tog.bilden o börja tjafsa. Då sa.jag till han att detta e.ett.fritt land o så fråga ja om han va här.o.jobba svart när.han va så rädd.för.att hamna på bild jävla tomte
Verkligen trist på ostsidan. Här på västkusten sken faktiskt solen det mesta av dagen igår och det är klarblå himmel idag. Riktigt skönt ute faktiskt. Tack för bilderna Micke, det är roligt att få en inblick i ditt jobb.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.