glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Tar ett par på lite vältränade killar ;)

O en på en bakdel ;)

uploadfromtaptalk1375957079013.jpg

uploadfromtaptalk1375957117977.jpg

uploadfromtaptalk1375957163870.jpg

Fick ett mail från Thailand i dag kalendern som ja fotade för kommer me posten i slutet av september ska bli djävligt kul bara hoppas tanten lugnat sig till dess för sen barkar det väl lös igen ;) fick en del bilder me men ingen ide jag lägger in dom för då blir det tredje världskriget här hemma

"glimten66 " sa:
Fick ett mail från Thailand i dag kalendern som ja fotade för kommer me posten i slutet av september ska bli djävligt kul bara hoppas tanten lugnat sig till dess för sen barkar det väl lös igen ;) fick en del bilder me men ingen ide jag lägger in dom för då blir det tredje världskriget här hemma
PMa bilderna ;)

Haha ... ja de är söta ... :) Är ju ändå ett bevis att man betyder något i deras liv ... man får se det possitiva

"Janne " sa:
Haha ... ja de är söta ... :) Är ju ändå ett bevis att man betyder något i deras liv ... man får se det possitiva

Nja just nu ser jag inget positivt i det hela men va fan e ju snart vinter o då ska jag ner till fiskebyn igen ;)

Men grundorsaken hände väl i byn så att du drog ner till fiskebyn och blev erbjuden fotojobbet? Så det kan ju inte vara dig hon är sur på ;)

"Galten75 " sa:
Jag var inne och tittade i den affären. Det fanns några fina statyer, mellan allt andra mindre fina. Men då får man vara beredd att betala en del också. Man kanske ska ta och titta på Tradera eller Ebay eller någon annan auktions-site.

Hur är det med reglerna för att ta hem en staty från Thailand? Är det problem? Har bara hört ryktesvägen att man inte får ta med sig hem Buddhastatyer. Har inte testat i praktiken.

//

"Janne " sa:
Men grundorsaken hände väl i byn så att du drog ner till fiskebyn och blev erbjuden fotojobbet? Så det kan ju inte vara dig hon är sur på ;)

ja grund orsaken kan nog komma därifrån men det e mig hon e sur på va vissa bilder som hon hitta o inte alls tyckte om ;)

"Sir One " sa:
"Galten75 " sa:
Jag var inne och tittade i den affären. Det fanns några fina statyer, mellan allt andra mindre fina. Men då får man vara beredd att betala en del också. Man kanske ska ta och titta på Tradera eller Ebay eller någon annan auktions-site.

Hur är det med reglerna för att ta hem en staty från Thailand? Är det problem? Har bara hört ryktesvägen att man inte får ta med sig hem Buddhastatyer. Har inte testat i praktiken.

//

Vad jag vet får du inte föra ut antikviteter (buddha) har själv några gamla som jag inte vågar ta ner igen dom får vara här i Svedala nu ;)

problemet e att efter fotojobbet va jag ute o parta me tjejen som jag fotades med o la upp nåra bilder här som frugan hitta helt oskyldiga bilder men se den thailändskan som ser det så så nu tror hon att jag har en mia noi

men just nu skiter jag i vilket får tillräckligt me skit här hemma

visst tjejen som jag fotades me e riktigt djävla läcker men att vara så djävla svartsjuk jag fattar inte de....

tjejen som jag fotades me vi pratar me varandra om det här hon e skit trevlig

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp