Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Jag hoppas vinna högsta vinsten så att jag kan åka ner och träffa henne. Jag hoppas att du kommer överrens med din fru glimten66. Hon är stilig, du kan va lycklig.
Gott att se dina bilder igen, Micke. Inspiration behövs, vi börjar bygga vårt nya hus nu. Det skall vara klart nästa sommar när vi åker ner, skönt att bli av med det gamla termitrucklet.
Ingen aning vi fick dom när vi va på Koh Larn nu juli dom hade blivit övergivna nere på stranden så dom som hade resturangen gav dom till oss för jag gav dom mat va så jäkla taniga så dom fråga om jag ville ta dom me mig upp till huset
Fy tusan Micke, känner med dig. Du måste försöka tänka på dig själv också men det är lättare sagt än gjort naturligtvis. Håller tummarna att det löser sig!!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.