glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Flera alternativ

s28-WaterVB-4.jpg

"Jonas " sa:
Tvingas att inte dricka Leo kanske man kan säga men det gör inget den smakar p***
Dom andra ölen går bra sålänge dom inte är bryggda i Danmark eller heter Leo.
Vet inte vad det beror på men köper jag tex. Carlsberg, Tuborg bryggd i Danmark sura uppstötningar, samma öl bryggda på licens i Sverige inga prblm.
Så slutsat Leo och danskbryggd öl är rena giftet, är väl kloakvatten.

hahah, Jonas du har sjösjuka hela tiden. Jag har alltid sagt "gammal är äldst" Singha!

Jag dricker bara Singha och ja, livet leker!

Lyco

Singha funkar i brist på annat men en kall Leo är ju en ren njutning :nod:
Om tjejen skulle säga ligga eller en kall Leo så vetefasen asså, ligga kan vi ju göra sen ;D

Ja fattar inte farför Thaiöl hyllas så..? Jag kan inte dricka mer än ett par oavsett märke.
För att njuta dricker jag hellre ett par Paulaner Weissbier som finns på de flesta större matkedjor. Variation är ganska viktigt för mig, men barerna fattar ju oftast inte det. Lao beer tar jag gärna också om det finns, gott om man inte dricker varje dag. Tycker den e godare än något Thaiöl

Vi va i Roiet o vlsa våran vördnad till farmor som dog för ett halv år.sen när ja va nere
egynuryd.jpg
u7eta6u9.jpg
umy9ane8.jpg
sypuzypu.jpg

Vi bodde på denna resort 1 mil utanför roiet
ezejetyz.jpg
yny2ema2.jpg

O eftersom vi bara va 3 mil från mitt gamla tillhåll.så.fråga tjejen om vi inte bara kunde åka ut o titta.
Jag sa det kan vi göra så vi begav oss.till fiendeland ;) såg några av syrornas gubbar men dom såg inte mig ;)
a5eja4ep.jpg
apunypu2.jpg
qe4a8a4y.jpg

Blev faktiskt glad att se att dom fortfarande.sköter om hus o trädgård :)

Ahh icecold! Beer Archa...
Läpparna blöta av ökad saliv tillverkning i munhålan, gyllene öl vätska rinner ner i hals för att sekund senare landa i magtrakten och där gyllene vätska lämnar ifrån sig en perfekt mängd av alkoholhalt på 5,4V%,
mmmm! gott i gott gott.....

"glimten66 " sa:
O eftersom vi bara va 3 mil från mitt gamla tillhåll.så.fråga tjejen om vi inte bara kunde åka ut o titta.

Jag sa det kan vi göra så vi begav oss.till fiendeland ;) såg några av syrornas gubbar men dom såg inte mig ;)

Blev faktiskt glad att se att dom fortfarande.sköter om hus o trädgård :)

Det va ju rätt underligt att hon ville åka och kolla. Det va du som byggde det huset eller stod du bara för renoveringen?

Jag byggde ju mitt drömhus, och det e klart att det känns i bröstet varje gång jag åker förbi. Drömmen nu e ju att kunna åstadkomma ngt liknande eller bättre, med den som kommer bli min sista partner i livet... (får ju alltid tänka positivt)

Nej det huset e byggt efter mina premisser lika så trädgården hon hade sett det på bild men ville se det live me utan svartsjuka :)

Men jag e glad att det fortfarande skötts om o det förstår min nya me

"glimten66 " sa:
Nej det huset e byggt efter mina premisser lika så trädgården hon hade sett det på bild men ville se det live me utan svartsjuka :)

Men jag e glad att det fortfarande skötts om o det förstår min nya me

Bara att bita ihop och komma igen. Jag har ju iaf en arvinge som tar över huset jag byggde en dag. Alltid nåt...

Finns bilder.från när ka började bygga huset här.på forumet har nog lagt ut det mesta av mig själv från den tiden lika så nu me den nya så går du tillbaka o kollar byggtrådar så hittar du mitt liv ;)

"krister " sa:
Bara att bita ihop och komma igen. Jag har ju iaf en arvinge som tar över huset jag byggde en dag. Alltid nåt...

Det har ju inte jag men jag unnar mitt x det huset efter allt vi gått igenom tillsammans

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp