glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"glimten66 " sa:
Det har ju inte jag men jag unnar mitt x det huset efter allt vi gått igenom tillsammans

Jag vet en äldre herre här som just satte ngt i halsen... 55555

Ja vi har ju vårt på det torra ändå, jag va aldrig gift men hade absolut ingenting när jag träffade henne för 10 år sedan så jag gråter inte heller.

Du är en varmhjärtad man Micke, det märkte jag när vi träffades. En sådan känsla som du beskriver är verkligen god. :thumbsup:

I dag har varit en lång dag drog.tidigt iväg till Khao yai nationalpark sen blev det ett tempel besök o hann även me att knyckla till högersidan på bilen när.jag skulle svänga höger den tomten bara sket i det o drog om mig ringde biluthyraren han sa det e lugnt har number 1 försäkring.tog.en bild o skicka honom han sa max tre dar på verkstad så.en två tusen sa han att det kommer kosta mig :)

Bilder kommer från dagen senare fan har nästan bränt.64 gigabite på bilder redan o det e ju en vecka kvar tur ja har plattan me.mig så ja kan tanka över lite ;) bara idag blev det nog en 400 bilder

"Långeman " sa:
Glimten, har du sett sådana här på din rundresa???

Nu e jag me klart jag har känner ju några stycken i pattis sen gamalt o dom teäfar jag varke gång ja e nere o dricker lite me o har jäkligt kul)

När skall du flyga hem, Skall du hämta din snopphanduk innan du drar?
Om 1 vecka åker jag hem igen.

När e dy här så jag åker hem den 10 aug på kvällen jag kommer förvi i veckan o hämtar snopphanduken o krilles visitkort

Då missar vi varann precis jag kommer 13de eller 14de Aug.
Ok jag har sagt till henne, har du kvar hennes nr eller så får du skriva PM till mig så säger jag till henne när ni åker förbi.

"glimten66 " sa:
När e dy här så jag åker hem den 10 aug på kvällen jag kommer förvi i veckan o hämtar snopphanduken o krilles visitkort

Du har väl kört moppen till Bang saray, hur lång tid tar det, är det fint där nere?

Innan vi kom till nationalparken så blev det en visit här ligger strax utanför.parken
qate6a6a.jpg
ga4y4ape.jpg
ujy6emev.jpg
y5e8ujut.jpg
a4esa4ah.jpg
ederybeq.jpg
9ahudumy.jpg
teda6ame.jpg
ubuduba9.jpg
3e8eqaty.jpg
8azurute.jpg
a7ahuna8.jpg
bymy7yhe.jpg
6ume7yzy.jpg
zumage4e.jpg
ahy8yde4.jpg
2azapune.jpg
pa7u3yga.jpg
etu7ege2.jpg
2amesaru.jpg

Att du orkar och hinner och har energi att ta så mycket bilder Micke, kul för oss att du gör det och delar med dig av utvalda delar av dem.

"Janne " sa:
Att du orkar och hinner och har energi att ta så mycket bilder Micke, kul för oss att du gör det och delar med dig av utvalda delar av dem.

håller med totalt, jag e mkt latare när det gäller bilder. Tar mest på barnen som alla andra föräldrar gör och knappt något på omgivningen.

"glimten66 " sa:
När e dy här så jag åker hem den 10 aug på kvällen jag kommer förvi i veckan o hämtar manlig kopieringsutrustning o krilles visitkort

:wai: tack Micke

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp