glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"Jonas " sa:
Skall gå dit och testa den Bloodyn næsta Fredag tænkte jag.

Gör det gubben :)
nezetejy.jpg
naga3u2a.jpg
7u5yzume.jpg

"glimten66 " sa:
Det lilla rummet va nog.en 30 kvm dom stora runt 40 kan jag tippa
Allt.som.finns i ett vanligt hotellrum fanns där.o ett litet thai kök på balkongen jag hade klart tagit det om jag skulle vara här ett tag nytt o frächt. Det enda jag tror.du får.fixa själv e sängkläder

Hej !!
Var väldigt observanta på elkostnaden, man säger den tillkommer, men inte till vilket pris.

Har varit med om allt från 5 till över 30 tbh Unit. SE till att det skrivs in i kontraktet, finns inge speciellt utrymme för det, men man kan göra det på sidan.Separat kvitto på depositen. Finns många fula ormar i den branchen, priset verkar billigt så var då ännu mer noggrann,allt som är bra är aldrig sant.

Här.kommer några bilder hilmer
qyza9ytu.jpg
9a6aguzy.jpg
5a3yza6u.jpg
atapy5e5.jpg
dy5ajaha.jpg
hyjyneve.jpg
vageheta.jpg
7e6ubuze.jpg

Sen va vi iväg.o kolla två andra ställen ett va riktigt.nice börjar me.detta

bazeru2y.jpg
ge7ypeve.jpg
ery6u3ad.jpg
e8uny8a3.jpg
qa2une5e.jpg
udydudub.jpg
detta kostar 10000 bath i månaden inkl el o vatten dom har även små hus för.20000 i månaden riktigt nice husen än inte helt.klara men där.kan jag tänka mig att hyra :)

Sen va vi på detta ställe o kolla hyra mellan 6-10000 inkl el.dom dyra har ett vardagsrum men dom va uthyrda nu så inga bilder från dom
e8e6uhys.jpg
ta5ytuny.jpg
2a8uryty.jpg
menype6e.jpg
yhanaden.jpg
y6ybe7um.jpg
uhugujan.jpg
ma4esypy.jpg
dequga4u.jpg
4e7e6uby.jpg

O så.elen på det.första stället som vi pratade om e 7 bath :)

Det fina stället med pool såg ju fint ut. Tror du det funkar om man har med sig barn? Fanns det tillgång till parkering (vi har säkert någon pickup med oss)?

Vilken service du bjuder oss på när du delar med dig av allt :thumbsup:

"Janne " sa:
Det fina stället med pool såg ju fint ut. Tror du det funkar om man har med sig barn? Fanns det tillgång till parkering (vi har säkert någon pickup med oss)?

Vilken service du bjuder oss på när du delar med dig av allt :thumbsup:

Tack janne :)
Jo då det me poolen har tillgång.tillparkering likaså det.första stället som jag skrev om o la.in bilder på i går

Så har nu shoppingen börjat i dag lite kläder o några väskor i morgon lär.det.handlas mat ;)
u4ede9yh.jpg
anyju8a8.jpg
e2epypah.jpg
janyzupy.jpg
aze6abup.jpg
age8yted.jpg
yme4arad.jpg
muje5y5y.jpg
azy4u9es.jpg
esena5ej.jpg
ne2evehe.jpg
aza2ega8.jpg
pe8y6uma.jpg

Snart är man hemma får hemlängtan när man ser bilder på Pattaya, förut låg topplistan på städer Göteborg, Bangkok, New york.
Nu är det nog Pattaya, Bangkok, New york ;)
Kände att jag var trött på Sverige och Göteborg sist jag var hemma helt ointressant och långtråkigt.
1 vecka igen.

"glimten66 " sa:
Tack janne :)
Jo då det me poolen har tillgång.tillparkering likaså det.första stället som jag skrev om o la.in bilder på i går
Tackar så jättemycket Glimten. Bägge ställen såg ju verkligen bra ut med tanke på det låga priset. Tar gärna adreser på dom så kan man kolla sen när man kommer ner. Blir ju 3 dagar där först och sen en snabb sväng till Phuket och sen om det finns rum kvar att hyra i Pattaya så åker man nog tillbaka ditt Kjelle

Har du handlat på henne en massa tjock tröjor å dyl nu Micke, lugnet före stormen hemma nu ;)
Jag tog med tjejen till MBK, fanns hur mycket varma kläder som helst där för inga pengar alls :thumbsup:

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp