Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Åk till Tesco Lotus annars där The Prasith och Sukhumwith korsas annars, där ligger det ett köpcenter med outlet butiker, höstkläder och bra märkesskor etc anpassade för vårat klimat till riktigt bra priser. Handlade själv min vinterjacka där.
Inte så bra priser i thailändska mått räknat men bra priser jämfört med Sverige.
Åk till Tesco Lotus annars där The Prasith och Sukhumwith korsas annars, där ligger det ett köpcenter med outlet butiker, höstkläder och bra märkesskor etc anpassade för vårat klimat till riktigt bra priser. Handlade själv min vinterjacka där.
Inte så bra priser i thailändska mått räknat men bra priser jämfört med Sverige.
Kanske mitt emellan. 8 km till Chon Buri, söderut har du Si Racha 11 kmThailand bästa och största Universitet finns här Burapha, med marin inriktining.
3 farang restauranger i byn, Mackro ,flera Big C, Central festval, stort som i Pattis 2 år gammalt.
Vill du bada i havet skall man inte bo här, långgrunt. eller åka till Koh Rascha, där är fint.
Sitter och tittar på vad man varit med om i Thailand och Cambodja.
Gjorde en tripp till Pohm Phen 2012 , en av dessa vidior har en länk nedan, vill du se mer så sök på Bike week Phom Phem, 2012, det finns en hel del.
Är den ende Swe som var med, speciellt inbjuden annars kom man inte med. Totalt 220 st Big bike. Det var länken som jag missade tidigare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.