glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

:):)
pa7u4ezu.jpg

Nu e vi på sheraton o ska äta en bit mat o några drinkar tjejen dricker pina colada o jag tar några bloody marry dom bästa jag har druckit i thailand
zesa9y9e.jpg
unygy6a4.jpg
ju7equ6u.jpg
dahetegu.jpg
y6u5ajy6.jpg
u8yzazaz.jpg
a9umypy5.jpg
saveryjy.jpg
ta5anuba.jpg
e5e6yqyt.jpg
aqy3e6ab.jpg
5ydeha2e.jpg
anyby8uh.jpg

Får bli en tur dit när jag kommer hem, tjejen ville åkt ner och tittat där idag men dom tog sig till Jomtien beach istället. Så går jag och hon på Sheraton istället.

"Jonas " sa:
Får bli en tur dit när jag kommer hem, tjejen ville åkt ner och tittat där idag men dom tog sig till Jomtien beach istället. Så går jag och hon på Sheraton istället.

för dyrt för för dig ;) men du kan allti låna mitt kort det ger dig 20 % på allt på sheraton :)

"glimten66 " sa:
för dyrt för för dig ;) men du kan allti låna mitt kort det ger dig 20 % på allt på sheraton :)

Ha! får jag någon øl i mig ær inget før dyrt længre det ær då pengarna går åt då slænger man ut 100k bath på en weekend i Krabi. Vad ær det før kort?

Dom där är väl dom högst avlönade?? ger jag nog hellre 1500 drick i en bar.

"Jonas " sa:
Dom där är väl dom högst avlönade?? ger jag nog hellre 1500 drick i en bar.

Va då har du 1500 i mynt då eller ;)
Vi va iväg polaren o jag i dag o det drog nog iväg en tia per skalle på ett par timmar o det utan // bara kul i baren me.tjejerna doppa får man ju göra hemma :(

Tog me polarens dotter till en guldchop i går.tanten lite avis men va fan dottern behöver ju me se bra ut
nemuquju.jpg

Vad kostade den færjan du tog till Koh Samet? Den gick från samma pir som white shark speed boat såg det ut som?
Speed boaten har jag før mig kosta 400 bath per person.
Tænkte ta en tur dit den 22-24 Augusti Skall testa Ao Wongdeuan beach har du bott på den?

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp