glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"Jonas " sa:
Nej inget bröllop än för min del, inte detta år, och inte innan Songkran nästa år heller efter det får vi se.
Det behöver ju inte innebära omedelbart bröllop om du köper ringar.
emoji6.png

Bson skrev
Jag är själv skeptisk till alla Thai från början och ger ingen chansen att blåsa mig, känner jag att en tjej visar för stort intresse i att min ekonomi ska bli hennes så gör jag slut på rotmos. Har tyvärr träffat på ett gäng såna tjejer och då har relationen inte blivit långvarig.

Det var ju ungefär det jag skrev om än med annan text , och med tanke på tiden av en relation................. ::)

Men även jag önskar lycka till ;)

Ja tiden av relation går snart in på 1 år nu, 10 månader nu vissa gifter ju sig efter kortare relationer ;)

Nu har vi då tagit oss ifrån civilisationen.o ut i obygden ;)
u9u2u2yd.jpg
abu7upu5.jpg
bebetata.jpg
a8eva8es.jpg
aqegyju6.jpg
6yty3epy.jpg
ra5eraru.jpg
dyvysude.jpg
8aza2u4u.jpg

Blev bara några öl när.vi väl kom.upp sen va det o gå.o lägga sig vaknade till denna syn när jag titta ut
zeruqe5y.jpg
abubumuv.jpg
y2y4asyp.jpg

Sen blev det en liten tur ut o se var jag hamnat

ejezy2en.jpg
zuqy7y5y.jpg
y4erevut.jpg
emy8a3e5.jpg
ezyhumeb.jpg
3erapyge.jpg
ruqavezu.jpg
y5udesev.jpg
du4arugy.jpg
zeje7ate.jpg
y7ypu9ah.jpg

Sen blev det en tur o säga hej till farmor
y2u6ujup.jpg
saqu5e2u.jpg
qe2yqyzu.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/07/22/u6enavy4.jpg
Oj smög.sig in en annan bild me
9epevaju.jpg
e3yrunyr.jpg
8yme8a7e.jpg
puruhuny.jpg
5e5yjebe.jpg
vuha5a7e.jpg

Var inte så dyr en sån bil dyraste modellen 599 000 enligt Toyotas hemsida.

"Jonas " sa:
Var inte så dyr en sån bil dyraste modellen 599 000 enligt Toyotas hemsida.

Den va helt.okey.den vi har just nu har all utrustbing o skinnklädsel en riktigt trevlig.liten bil.me bra bagage utrymme i

Det var væl den då som kostade 599, dyraste modellen med all utrustning.

Kanske skulle provkøra en sån då, det var ju inte så farligt dyrt, den såg tuff ut på bilderna.

Ja just den e riktigt fin vet inte om just den finns hemma tycker denna ser annorlunda ut än modellerna hemma en sån kan jag faktiskt tänka mig

Försökte lära tjejen o laga mat men det blev jag som fick laga klart labb moo farang till allas stora glädje o den fick fem stjrner av fem möjliga sa dom :)
ymy6aqah.jpg
aheqaduq.jpg
umyvyguq.jpg

Vi får väl se om det blir jag som får avsluta tom yam gaien me idag hon säger hon kan men vete fan :)

Här e madamen me mitt kaffe nu
5u6ymu3u.jpg
hy9ymemy.jpg

"glimten66 " sa:
Ja just den e riktigt fin vet inte om just den finns hemma tycker denna ser annorlunda ut än modellerna hemma en sån kan jag faktiskt tänka mig

Det står att det finn multi function screen på den G modellen, vad finns det för tilval på den, är det inbyggd GPS tex.

"Jonas " sa:
Det står att det finn multi function screen på den G modellen, vad finns det för tilval på den, är det inbyggd GPS tex.

Ska va helt ärlig har inte kollat anläggningen drog i en cd det e allt :)
En annan hittar ju i thailand utan gps :)

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp