glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Ok jag får la ta en tur till Toyota och kolla, var ju inte dyr och såg lite fräck ut så kanske man skulle köpa sig en.

"Jonas " sa:
Ok jag får la ta en tur till Toyota och kolla, var ju inte dyr och såg lite fräck ut så kanske man skulle köpa sig en.

Gör du det e.faktiskt en riktigt trevlig bil jag o tjejen drog i väg.i dag en 4 timmar o åkte runt o måste säga att jag trivs me den lilla bilen stora bra utrymmen bak me o bra lastutrymme så fem stjärnor av fem möjliga

barymu9a.jpg
yjetuper.jpg
vyqygyve.jpg

Va en tur ner till Shiracha igår i några ärenden o innan vi va klara så insåg jag att det kommer att bli mörkt innan vi kommit hem o jag gillar inte o köra när.mörkret kommit i thailand
Så vi sonika stannade i ban saen över natten.

O i dag när vi körde upp så tog vi korat bergen hem då paserade vi nästan där.Jo-Be huserar när han e nere vi prövade att ringa hans fruga men inget svar tänkte ju att jag kunde överraska honom me lite nya bilder på dottern o frugan men tji fick ja :(

Men lite bilder från i går kväll ska ja bjuda på

abahebe9.jpg
a3yryjab.jpg
apara6ud.jpg
sudu4ujy.jpg
uta7u9a6.jpg
u4adymub.jpg
a8y3u5un.jpg
ypububur.jpg
6ypadadu.jpg

Kommer mera snart

Lite till från igår sen blir det bilder från resan upp men det e.inte den bästa kvaliten för.dom e tagna nör.jag körde.så det e tjejen som fotat men visar en del hur vägen över bergen e ;)

zerumudy.jpg
gehe9egu.jpg
gama3eva.jpg
u3y9u6uz.jpg
zygase2u.jpg
reje6a4u.jpg
6y7ejysa.jpg
7y3a8uzu.jpg
evudyse9.jpg
pava8aza.jpg
a2uzavuq.jpg
6a5ezudy.jpg
qahemede.jpg
2a6y8a4a.jpg
pe6avura.jpg
e8adazys.jpg
evuna5ys.jpg
9u4etuvy.jpg
huremyte.jpg
zu6egega.jpg
6e5ubeqe.jpg

Kommer fler sen ska bara ta en leo me is me denna figur först ;)

pepenyhu.jpg
agu7amub.jpg

Visst fasen det var tur att du sa det. Skall se till att vi har is hemma om ni dyker upp, jag hade nästan glömt att du lider av den där isböjelsen.
emoji6.png

E på väg till marknaden men regnet stoppa oss
ge9a2y3u.jpg

Så blir en.liten vätskepaus ;)

5uqu4uqa.jpg
uqugy3ym.jpg
5e6u5unu.jpg

"Jonas " sa:
Ja tiden av relation går snart in på 1 år nu, 10 månader nu vissa gifter ju sig efter kortare relationer ;)

första året, klarar man det så bådar det gott. andra klarar man det så ser framtiden ljus ut. sedan det tredje året gifte vi oss för vi kan nog inte leva utan varandra... Hon e ju min bättre hälft och ja hennes.

Grattis som fan Micke! Nu kommer familjen först... Att frugan trivs och mår bra är A och O. Hade hon ungar också så måste dom tas hand om som om de vore dina egna, för nu e dom ju det. Jag har inte läst att hon hade ngt än... så då e det upp till mannen att fixa den saken också!

"krister " sa:
första året, klarar man det så bådar det gott. andra klarar man det så ser framtiden ljus ut. sedan det tredje året gifte vi oss för vi kan nog inte leva utan varandra... Hon e ju min bättre hälft och ja hennes.

Grattis som fan Micke! Nu kommer familjen först... Att frugan trivs och mår bra är A och O. Hade hon ungar också så måste dom tas hand om som om de vore dina egna, för nu e dom ju det. Jag har inte läst att hon hade ngt än... så då e det upp till mannen att fixa den saken också!

Jo.då hon har en hasip hasip på 7 år :)

Har nu vallats runt.på militärområdet i phetchbun bilder kommer senare sitter nu me släkten på en restaurang ;)

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp