glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"hillmer " sa:
Nej då Fick den bilden på Fb och tänkte jag skulle lägga in den här bara för att kul hur se hur et har utvecklas Kunde inte vara mycket där då eller.

nä kollar man foton från den tiden var det inget mer än fiskeby här.

"Jonas " sa:
Kollar på fotot är det inte igentligen från Naklua? hade det varit Pattaya borde ju Pratumnak berget ligga på udden men slätt med skog?
Bilden kommer från en Mitch Murray som har jobbat på Udon Royal Thai Air Forure Base Det är det enda jag

Kompisen e nere nu o snäll som han e så skaffade han dessa till mig :):):)
uqupunep.jpg
4atuguba.jpg
hy2ypyqe.jpg

Finns säkert på marknaderna lite här och där men kanske inte så länge till står ju Chang på den, och allt sånt som hade med alkohol skulle ju förbjudas i tryck på tröjor etc.

"Jonas " sa:
Finns säkert på marknaderna lite här och där men kanske inte så länge till står ju Chang på den, och allt sånt som hade med alkohol skulle ju förbjudas i tryck på tröjor etc.
Brukar det vara vanligt att man kan få sitt eget tryck, i Thailand är ju allt möjligt, men på en marknad?

"Janne " sa:
Brukar det vara vanligt att man kan få sitt eget tryck, i Thailand är ju allt möjligt, men på en marknad?

Janne, du får leta upp en butik, som säljer sportkläder, den första kostar alla dina skjortor, sedan blir det billigare ju fler dom gör. 5555 5555

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp