glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"Jonas " sa:
Åka på en semestertripp till andra sidan för fint är det där så helt ok men bo där nope, lika tråkigt som Isaan ;)
Tråkigt som Isaan håller jag inte med om men annars har du rätt, vill inte heller bo här men en vecka sem i mellanåt duger det till.
Men har iaf kommit på att nu ska jag leta nytt hus när vi kommer hem till Hua Hin, ska ha den där privata poolen.
Visst vi har en fin gemensam alldeles vid huset men inte samma sak som en egen där man kan gotta sig med en kall å lyssna på den musik man själv gillar.
Saknar att lämna skrivbordet en stund å lubba ut för ett snabbdopp när man jobbar som värst. Ett bra boende är livskvalitet så får nog punga ut med en tia till i månaden.

"glimten66 " sa:
Va ute en sväng i går eftermiddag tidig kväll innan jag kom till two lions hade väl fått i mig en 7 öl men kände mig lite full o konstig va på en lady boys ago-go o två vanliga beer bars lämnade bara ölen på beerbar för o pissa sen väl på two lions så kände jag mig pissfull o konstig så både tjejen o jag tror att jag blev drogad någonstans

Klart det måste va nått galet glimten66
7 öl blir man ju knappt salongsberusad av i vanliga fall nere i Thailand.
Otäckt att råka ut för sånt där skit.
Tur du hade kvinnan med dig.

Nej hon va på two lions.o väntade

O dör ni som undrar so e det Pook bar på soi bukao som ladyboysen dansa.så ingen stängd inne men djäkligt.kul där

"glimten66 " sa:
Va ute en sväng i går eftermiddag tidig kväll innan jag kom till two lions hade väl fått i mig en 7 öl men kände mig lite full o konstig va på en lady boys ago-go o två vanliga beer bars lämnade bara ölen på beerbar för o pissa sen väl på two lions så kände jag mig pissfull o konstig så både tjejen o jag tror att jag blev drogad någonstans

7 pilsner, ingen mängd för dig gubben, borde jag veta, det är nog som du misstänker att någonstans så fick du en "Mickey" i slängd i glaset.

Och till er andra som njuter av tillvaron i LOS, om ni lämnar glaset obevakat för en kort stund(pisspaus) beställ in en ny bira för att vara på den säkra sidan, helst drick från en flaska och be dem att endast öppna den i närheten av dig, då blir det genast svårare att genomföra en "Mickey" i glaset/flaska...

"Jo-Be " sa:
7 pilsner, ingen mängd för dig gubben, borde jag veta, det är nog som du misstänker att någonstans så fick du en "Mickey" i slängd i glaset
Ja sju bira här.nere i värmen blir man inte kaxig oå

I kväll blir det ner mot beachroad så lite bilder ska jag väl lyckas att ta
emoji4.png
emoji4.png

"glimten66 " sa:
Ja sju bira här.nere i värmen blir man inte kaxig oå

I kväll blir det ner mot beachroad så lite bilder ska jag väl lyckas att ta
emoji4.png
emoji4.png
samma här, beachroad med en polare och kolla in fyrverkeriet....garanterat mycket bilar och en jävla trängsel, blir kanske ett besök på gogo bar också....Långbyxor blir det tyvärr i värmen, krav från kompisen. By the way, alla banker stängda idag och 1/1.

"glimten66 " sa:
Nej hon va på two lions.o väntade

O dör ni som undrar so e det Pook bar på soi bukao som [l_adyb o-y] dansa.så ingen stängd inne men djäkligt.kul där

Aha Soi bukao brukar jag jämt ta barrundor på också. Tycker det är en rolig soi med bra drag på jämt.
Tur att det gick bra trots nått skit i ölen troligtvis. Lätt hänt om man går på muggen och lämnar öl kvar i baren och fortsätter dricka den efteråt kan jag tänka mig.

Lämna ölen osedd gör man ju bara inte, ser också till å kolla när dom öppnar den sen sitter den i näven tills den e slut vilket inte brukar ta lång tid. E väl därför en annan bli knock på 7 öl, e för åpen ;D

"bson " sa:
Lämna ölen osedd gör man ju bara inte, ser också till å kolla när dom öppnar den sen sitter den i näven tills den e slut vilket inte brukar ta lång tid. E väl därför en annan bli knock på 7 öl, e för åpen ;D
Beror nog lite på vad man är med Har aldrig påmina 5 år här hört att någon har drogas här i Kata Däremot i Patong Där skulle jag aldrig lämna en öl

"hillmer " sa:
Beror nog lite på vad man är med Har aldrig påmina 5 år här hört att någon har drogas här i Kata Däremot i Patong Där skulle jag aldrig lämna en öl
Hej Hillmer!

Vore kul om du la in några bilder under glimt66 tråd....(Är lat, lättare att hitta då...!)Jag har aldrig varit i Kata men säkert trevligare än Pattaya idag, ska in senare, men hua hua vad mycket folk och bilar....
Men jag skulle nog få tupp-juck i Kata....

Gott Nytt År på er! ::)

Det jag misstänkte hände mig för ett år sen när jag och Glimten var ute men vissa sa inte hände ;)

"Janne " sa:
Skrattar bäst som skrattar sist ... eller så är ni veklingar ;)

Nä tror inte på veklingar det som hände mig den gngn aldrig vart med om och hade väl en jäkla tir fick tag på en bra motorcyckeltaxi som fattade vad det handlade om.

Minns hur han satt med ena armen om mig för att hålla mig uppe och på nåt sätt hade jag väl lyckats förmedla tel numret till tanten för hon guidade han och stod vid grinden och väntade.

Kom knappt innanför dörrn så totalkolapsa ja mitt på golvet.

Ja minsta ovanliga ruskänsla så bara att ge sig hemåt på rotmos å pissa å borsta tänderna ;D

Det var ju menat som ett skämt era tokar ... själv skulle jag inte stå rak efter sju öl längre!

Självklart blev han drogad!

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp