Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Tack allihop önskar er alla en trevlig fortsättning på denna helg
Julen flöt på med god mat min bror va här o vi åt en jullunch ihop sedan blev det in till stan för vidare festligheter
På julafton blev glas gänget klara me sin bit men dom kommer hit o ska bygga en garderob den 28/12
Här uppe hos oss e de nu rätt kallt o riktigt blåsigt nu närmar sig snart nyår här på risfältet så ja kommer att fira den i byn nonnjo med frun o släkt hennes systers man fixar allti nyårshelgen för barnen i byn så i dag eller i morgon ska vi sponsra alla ungarna på nyårs godiset så de blir o låna pickis o in till stan......
I natt blev det inget sova klockan2 på morgonen va vi på marknaden p handla mat för husets Tipi första laoen kom runt 4 sen fortsatte de mw en massa mer munkarna kom runt 7 o mässade till 8 då blev de mat för dem
Va 11 munkar från 6 tempel som kom vi tre tiden va de en 15 stycken här o laga mat till alla
Tanten e lycklig nu o min plånbok lite tunnare
Tror inte set blir så mycke mer från mig isag whiskyn kallar
Ja det där med munkar tidigt på morgonen känner jag igen, det har hänt hos oss två gånger när jag har varit därnere. Första gången efter bröllopet, då kom dom kl 0630 för att välsigna både huset och oss. Andra gången var en minnesceremoni av något slag över frugans bror som dog i en MC-olycka.
Båda gångerna kom 9 munkar och det är verkligen en speciell upplevelse. Och visst var det samma mobilisering med mat etc.
Hej nu har vi varit o införskafffat ett berg av godis till nyår så det blev o hyra en tuk tuk för det rimliga priset av 100 bath för 7 kilometers resa hem o när ja plockat färdigt såg gumman så här lycklig ut på mig
Sen va ungdomarna från byn här o u drade om vi ville ställa upp o hjälpa dom me högtalar systemet för nyår självklart sa ja attt de pröjsar vi o tänkte på Lego som älskar dessa högtalare
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.