Jag tänkte på en sak när jag såg dina bilder "mackfaktorn" och även alla andras bilder av sina hus, inklusive mitt egna. Detta är bara min egna fundering!!!
Är de flesta av oss lite dumma i huvudet eller???? ja man kan faktiskt undra.... Vi vet hur gamla de flesta av oss är, och vi vet att vi blir gamla de flesta av oss i alla fall. Vi vet att vi troligtvis kommer att bli hyggligt skröpliga i takt med tidens naggande på våra snygga och sexiga kroppar.
Och ändå så är vi såpass dumma i huvudet och bygger 2

lans hus, detta gäller alltså mig också, så det är inget gnällande på de av er som alltid är så jäävla finkänsliga. Hur dum i huvudet är man egentligen, att bygga ett hus när man är i stort sett pensions-mässig eller strax yngre i akt och mening att bo i det, och sedan behöva en hemhjälp bara för att ta sig upp och sova i sovrummet varje kväll.
Jag känner flera gubbar som till slut insåg det urbota dumma i det hela, så de blev tvungna att ändra planeringen i huset efter några år, och ordnade till så de kunde sova på nedervåningen i stället,
men då hamnade TV-rummet på 2:a våningen, och följden blev att killen aldrig ser på TV med familjen mer...... Jajaja så kan det gå när man inte tänker efter..... FÖRE...
legolas